Gubben Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Er det noe verksted i Oslo/Drammens området som er "merkeverksted" for Campagnolo ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjasmas Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Vet ikke hva som er status nå, men Sørensen var vel tidligere ganske gode på Campa? Kanskje det finnes noen kompetente på Sportslageret eller Spinn Majorstuen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepeda Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Ikke noe merkeverksted for Campagnolo i byen, så vidt jeg vet, men støtter forslagene fra @Kjasmas. Kanskje @Valentino vet om andre. Om ikke delelager, er det meget mulig at lokale verksteder også kan ha mekkere med innsikt, erfaring og håndlag med Campa. *** Det er både en stor glede og en stor frustrasjon å være Campa-mann. Forhandlere og verksteder er like oppgitt som eierne over manglende respons, oppfølging og leveranser fra Vicenza. Men tradisjon, følelse og anerkjennelse veier i høy grad opp for det. Straks en sykkel med Campa triller inn, samles skuelystne om den og glemmer for et øyeblikk trådløse elektroniske grupper fra andre kontinenter eller felger med knølhvalmønster 😅 På verkstedene lyser øynene opp hos utslitte mekanikere som er inderlig lei av elektriske motorer både her og der og integrert styreoppsett, og man får hoppe rett til førsteplass i køen 😄 Nå som Ekar plutselig er blitt allemannseie, får vi håpe at utbredelsen og populariteten til denne eventyrgruppen løfter hele sortimentet og oppfølging av importører, forhandlere og kunder fra Campas side. Man skal aldri gi opp håpet. Siter S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altitude Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Kan være verdt å ta en telefon også til Bjørn Myhre Sport i Krokstadelva. De har hvert fall dyktige mekanikere. Trisport hadde det samme, men er av en eller annen ufattelig grunn avviklet og erstattet av/fusjonert med Sport 1 inne på Gulskogen senter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gubben Skrevet 9. august Forfatter Del Skrevet 9. august Sepeda skrev (4 timer siden): Ikke noe merkeverksted for Campagnolo i byen, så vidt jeg vet, men støtter forslagene fra @Kjasmas. Kanskje @Valentino vet om andre. Om ikke delelager, er det meget mulig at lokale verksteder også kan ha mekkere med innsikt, erfaring og håndlag med Campa. *** Det er både en stor glede og en stor frustrasjon å være Campa-mann. Forhandlere og verksteder er like oppgitt som eierne over manglende respons, oppfølging og leveranser fra Vicenza. Men tradisjon, følelse og anerkjennelse veier i høy grad opp for det. Straks en sykkel med Campa triller inn, samles skuelystne om den og glemmer for et øyeblikk trådløse elektroniske grupper fra andre kontinenter eller felger med knølhvalmønster 😅 På verkstedene lyser øynene opp hos utslitte mekanikere som er inderlig lei av elektriske motorer både her og der og integrert styreoppsett, og man får hoppe rett til førsteplass i køen 😄 Nå som Ekar plutselig er blitt allemannseie, får vi håpe at utbredelsen og populariteten til denne eventyrgruppen løfter hele sortimentet og oppfølging av importører, forhandlere og kunder fra Campas side. Man skal aldri gi opp håpet. For en som har hatt italiensk motorsykkel i tjue år så høres dette kjent ut, desverre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gubben Skrevet 16. august Forfatter Del Skrevet 16. august Liten respons fra (nevnte) verksteder så langt når jeg har kontaktet dem, lokalt sykkelverksted klarte ikke å utføre jobben og sa "at dette kan du bare sykle videre med"... Etter mye om og men fikk jeg demontert frikransen og splittet den - og fikk kveldens overraskelse. Det ytre lagret var havarert og fettet var gjennomtrukket av rust. Begge lagrene var fulle av rust og ødelagte. Litt pitting på akselen, men ikke kritisk. For de av dere som har hjul med overhalbare frikranser, dvs løse lager, hvor ofte har dere service på lagrene, dvs rens og oppfetting og/eller bytte av lager ? Er dette typisk noe man gjør hver vinter ? Så ser jeg at det finnes en del forskjellige kvaliter og priser på lager, under forutsetning av at nødvendig vedlikehold blir utført , er det stor praktisk forskjell på lagrene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siment Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Hei! Vi på Kranken Sykkel og service, (Griniveien 10) tar lagerbytte og har lagrene til Fulcrum/Campa inne. Fikser samme dag eller til neste. Det er noe vanskelig med alle eiker, her er nok det store internettet best. Har selv jobbet med Fulcrum og vært i Vicenza på kurs, alle stereotyper om Italia, blir bekreftet der 😉 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gubben Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Siment skrev (5 timer siden): Hei! Vi på Kranken Sykkel og service, (Griniveien 10) tar lagerbytte og har lagrene til Fulcrum/Campa inne. Fikser samme dag eller til neste. Det er noe vanskelig med alle eiker, her er nok det store internettet best. Har selv jobbet med Fulcrum og vært i Vicenza på kurs, alle stereotyper om Italia, blir bekreftet der 😉 Takker for tilbakemelding; fikk litt tips fra andre steder og har nå fått delene fra hverandre. mutteren foran lagrene satt urimelig godt fast. kommer tilbake ved neste korsvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.