Gå til innhold

Liten throwback til superflyt inkl ok+ utsikt fra sommerferien i Harstad


Anbefalte innlegg



Storhornet, kvarter kjøretur fra sentrum av Harstad.
En av min absolutte stifavoritter. Ikke vanskelig, bare strøken utsikt til Andøya, Grytøya, Senja og masse mer.

Unnskylder ræva klipping og mangel på musikk. 
Jutub og gopro-noob uten ambisjoner.

  • Like 3
  • Thanks 4
  • Wow 1

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!

Syklet du ned mot sjøen Fra Høystakkan? Altså ned mot Nervollen, eller endte du ned ved Høgda? Kjente med ikke helt igjen nedover der, men er jo leenge siden jeg har vært på de traktene der.

image.jpeg.9f0092f23236c0af60f7165e0da25bd3.jpeg

Tok også en titt på de to andre videoene fra Harstad-turen din. Jeg vokste opp i Harstad 200m nedenfor Landsåshallen der du kommer ut på slutten av Svartdalsåsen.

Fikk skikkelig hjemlengsel nå!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flo skrev (På 9.8.2024 den 10.16):

Herlig!

Syklet du ned mot sjøen Fra Høystakkan? Altså ned mot Nervollen, eller endte du ned ved Høgda? Kjente med ikke helt igjen nedover der, men er jo leenge siden jeg har vært på de traktene der.

image.jpeg.9f0092f23236c0af60f7165e0da25bd3.jpeg

Tok også en titt på de to andre videoene fra Harstad-turen din. Jeg vokste opp i Harstad 200m nedenfor Landsåshallen der du kommer ut på slutten av Svartdalsåsen.

Fikk skikkelig hjemlengsel nå!

Takk takk @Flo
Ta med sykkel hjem neste gang, det må være den enkle anbefalingen 😄

De to andre filmene, fra Svardalsåsen, er jo helt meningsløst fin flyt. Et par utfordringer og hopp på den ene mot Landsåshallen, men den tradisjonelle turstien går omtrent paralelt og er også kjempefin, inkl en trekonstruksjon over sauegjerde 🙂
Er flere varianter rundt og ned fra Svartdalsåsen også.

Jeg sykla nøyaktig den stien som kartetutsnittet der viser, forøvrig. Ikke prøvd det jeg antar er betydelig brattere ned mot sjøen.
Ikke en sti mine stikjente der oppe har snakka om heller.

Ellers er det slik jeg har skjønt ganske mange stier som er høvelig nye ned fra Samaåsen, via enduro-gjengen oppi der.

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...