Gå til innhold

Hva er sofistikert på direktemonterte drev om dagen?


Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt med kraftmåler et par år på stisykkelen, men den har dødd litt på seg, så jeg må bytte den ut med noe annet. Har ikke noe særlig utbytte av den i terrenget, så jeg tror jeg bare skroter tanken om å bruke kraftmåler på sti, og går heller inn for noen færre gram og direktemontert - eller en lekker spider. Jeg har eeWings-krank og må ha noe lekkert, gjerne i anodisert sølv eller lignende.

Hva finnes til en ikke altfor heftig pris som er slitesterkt, lett-ish og lekkert og passer eeWings estetisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Jallis skrev (18 timer siden):

Endte du opp med noe spennende? Sjøl på jakt etter 28 tenners sølv/stål drev til min ee wing 

Garbaruk 28t har de ofte på Trondheim Sykkelservice i sølv. Har kjørt 30t med hell derfra.
Er på en 28t SRAM svart og stål nå... 149kr på finn ink frakt 😄 Sånn for å teste, var digg i Fjørå, er digg i Estenstadmarka i Trd også... men svart. 

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...