Gå til innhold

Tape på et Aero-styre


Anbefalte innlegg

Heisann 🙂

Jeg tenkte jeg skulle legge styretape på et nytt Aero-carbonstyre (som er flatt oppå), men lurer litt på hvor langt inn på styret tapen skal være oppå..
Er det noen som har en pekepinn på det?
Jeg ser fes på tdf at de har tapen bare litt inn på styret mens mange supermosjonister o.l. har tapen langt inn mot midten av styret.
Er det ikke meningen at en skal holde oppå det flate partiet oppå styret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de aller fleste aerostyrer jeg har brukt de siste årene så har det vært en naturlig plass å avslutte tapen. Legger ved noen bilder som illustrerer. Alle har en nedfelt part som det skal tapes over, det gjør så at hele styret er "flush" når det ligger tape over. Selv ser jeg svært liten grunn til at man skal legge tape hele veien da man har godt grep fra før av. Ved mindre du ligger mye over styret i "puppy paws" posisjon så ville jeg ikke lagt tape hele veien. Jeg løste dette en gang ved å bruke den finishing tapen man fikk med styretape til å legge flatt over styret, da hadde jeg godt grep uten av jeg måtte legge styretape hele veien. 

Screenshot 2024-08-06 at 09.12.22.png

Screenshot 2024-08-06 at 09.13.59.png

Screenshot 2024-08-06 at 09.14.19.png

Screenshot 2024-08-06 at 09.17.00.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...