Gå til innhold

From Zero to Hero - Vegard Harm & Norseman


Anbefalte innlegg

Prinsippielt så er det jo ikke noen forskjell på å trene til Norseman enn til Birken, man må legge inn en innsats i forkant. Om ikke annet er det ihvertfall en fordel...
Så spørs det om man ser på trening som noe positivt eller som enn lang smertefull lidelse. Jeg synes det er god knall og dra på lange turer, komme hjem med slitne bein og ta meg ett par kalde øl.

Den dagen det blir en lidelse å betale for børst på polet skal jeg klare å drikke brus i steden,
slik er det med rittdeltagelse også - den dagen treningstimene og konkuransene blir lidelse og ikke glede så skal jeg begynne med sjakk isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dypt imponert over de som fullfører helt opp , har delta på Viking  Challenge for noen år siden Start i Rukan så opp til Gaustatoppen i turløype 11 km 1600 høyde meter .Å det gjør noen etter 3 km svømming å 18 mil svømming er heftig , for Viking Challenge var også greit tøft på beina 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky skrev (10 timer siden):

Prinsippielt så er det jo ikke noen forskjell på å trene til Norseman enn til Birken, man må legge inn en innsats i forkant. Om ikke annet er det ihvertfall en fordel...
Så spørs det om man ser på trening som noe positivt eller som enn lang smertefull lidelse. Jeg synes det er god knall og dra på lange turer, komme hjem med slitne bein og ta meg ett par kalde øl.

Den dagen det blir en lidelse å betale for børst på polet skal jeg klare å drikke brus i steden,
slik er det med rittdeltagelse også - den dagen treningstimene og konkuransene blir lidelse og ikke glede så skal jeg begynne med sjakk isteden.

Mulig det ikke er det i prinsippet, men jeg vil likevel si det er relativt stor forskjell. Trene for en god tid til Birken kan jeg gjøre når som helst. Trene for å få en grei opplevelse i Norseman gidder jeg ikke vurdere en gang. 

  • Like 1

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olechr skrev (15 timer siden):

Mulig det ikke er det i prinsippet, men jeg vil likevel si det er relativt stor forskjell. Trene for en god tid til Birken kan jeg gjøre når som helst. Trene for å få en grei opplevelse i Norseman gidder jeg ikke vurdere en gang. 

det er mange grunner til at "folk flest" kan fullføre Birken med ett smil, mens de færreste kan fullføre Norseman. de fleste gjør som deg, de gidder jeg ikke vurdere det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...