Gå til innhold

29" Boost karbon 1230g- 30 mm utvendig/25 mm innvendig bredde


Anbefalte innlegg

Har fått inn et parti boost terrenghjul, kun en bredde på disse- men ut fra tilbakemeldinger er 30 mm ganske optimalt i fohold til vekt og styrke (har solgt en del med 35/29mm bredde på bestilling for de som ønsker mer volum og styrke). Har solgt en god del av denne varianten det siste 1,5 året og ikke hatt en reklamasjon, så disse er gjennomtestet og tåler å bli brukt.

Selger egentlig ut det jeg har ganske fort til de priser det blir lagt ut for, men om noen fra forumet er i markedet for nye hjul så skal jeg slå av 521 kr slik at totalpris inkl frakt blir kr. 7500,-

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=362226363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jørgen S. skrev (47 minutter siden):

Butikk som selger?

Det er jeg som selger som privatperson. Men på Finn er det slik at om du har hatt et visst antall annonser det siste året får du ikke legge ut som privatperson- (Finn vil ha en del av kaka) og må betale noen kroner for å annonnsere, og da heter det bedrift uten avtale på profilen.  Men har annonsert lite på Finn i 2024, selger det meste gjennom henvendelser fra de som har kjøpt før, eller som har fått anbefalinger fra de som har gjort. 

Nå solgte jeg ganske raskt ut det partiet jeg fikk inn, og tomt. Får inn et sett om ei uke eller to ser det ut til.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...