Gå til innhold

Norske proffer


baroudeur

Anbefalte innlegg

OleF skrev (5 timer siden):

Omloop Het Nieuwsblad 2024

Uno-X ryttere til start:

 

Samtidig ser jeg: 

 

Blir morro lørdag

God oppsummering.

Legger til:

Sven Erik Bystrøm (Groupama - FDJ)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt OT, men innafor: Haugland ble ikke lenge i UX-systemet etter at han fikk fyken som sjef for sykkel-laget.

Rart at de kaster ut mannen som med enorm glød og entusiasme har bygd opp laget, men det har kanskje sin naturlige forklaring et eller annet sted. Blir interessant å se hva han gjør nå. Og hva Reitan og Hushovd kan få til uten denne energibunten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

runermm skrev (4 minutter siden):

Jo, men fra 1. februar skulle han jo konsentrere seg kun om lederjobben i drivstoff-selskapet og bare være styremedlem i laget. Det varte altså knapt en måned. Nå er han helt ute.

Nå er det jo ikke sånn at folk som blir utbrent fortsetter i bare én jobb etter å ha hatt to 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis er det mer som ligger bak her. Sett utenfra tror jeg fortsatt det er et tap for UNO X laget å miste han og nå er han altså helt ute.

  • Like 1

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
knut7 skrev (11 minutter siden):

Cyclingnews hevder at THJ starter Volta a Catalunya. Jeg synes det virker rart, redd startlisten ikke er oppdatert. Men jeg vet jo ikke.

Volta Ciclista a Catalunya 2024 (cyclingnews.com)

Procyclingstats har foreløpig bare Leknessund og Kulset på Uno-X for det rittet. 

https://www.procyclingstats.com/race/volta-a-catalunya/2024/startlist

http://norskenduro.no - Alle norske enduroresultater på ett sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på norske ryttere til start. Uno-X damer er vel et World Tour lag? Er det ikke da slik at de skal stille i alle de største rittene? Ser at de ikke er på startlisten for Trofeo Alfreda Binda i morgen som jo er et av de største endagsrittene på damekalenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kettill skrev (21 timer siden):

Når vi først er inne på norske ryttere til start. Uno-X damer er vel et World Tour lag? Er det ikke da slik at de skal stille i alle de største rittene? Ser at de ikke er på startlisten for Trofeo Alfreda Binda i morgen som jo er et av de største endagsrittene på damekalenderen.

Haugland var innom dette på en LR Podcast episode fra i fjor, de sykler ikke alle WT-ritta på damesiden. Det ligger vel litt i kortene at det kravet kommer, men tilsynelatende ikke for årets sesong...



Apropos damene, sammenlagtseier til Mie i Normandie! UX har tatt et steg på damesiden i alle fall.

  • Like 1

Driver emtb.no og emtbvideos.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knuthaug skrev (På 16.3.2024 den 21.00):

Procyclingstats har foreløpig bare Leknessund og Kulset på Uno-X for det rittet. 

https://www.procyclingstats.com/race/volta-a-catalunya/2024/startlist

Da er PCS oppdatert og THJ står faktisk der og! Da får jeg vel begynne å tro på det. Anders er der og, har forhåpninger til ham etter det han viste helt i starten av sesongen.

Driver emtb.no og emtbvideos.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
OleF skrev (27 minutter siden):

Hvor lenge kommer UX til og være hovedsponsor? Ut sessongen?

Screenshot_20240404_140213_Facebook.jpg

Kun tipping, men jeg tipper de er det ut 3 årsperioden med kvalifisering til Pro Tour. Blir det ikke Pro Tour tipper jeg de roer ned. Men dette er kun tipping fra min side. 

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema kommer jo ikke til å stoppe sponsoratet akkurat i det de satser enda mer med Ole Robert som styreleder og Hushovd som sjef.

Men UX som selskap og sykkel-lag kommer det å bli enda mer uavhengig av hverandre. My 2 cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...