Gå til innhold

Norske proffer


baroudeur

Anbefalte innlegg

Gruskverner skrev (25 minutter siden):

Håper han snakker med bena i stedet for munnen denne sesongen, ser for meg det kan bli en meget kortvarig kontrakt hvis, eller rettere sagt, når han kommer på kant med Thor. Han blir vel også ev. raskt satt på plass i lagbussen av Alex dersom han skulle lage drama/dårlig stemning.

Er Eiking en som skaper dårlig stemning ? Utenom den konflikten han med Madiot/FdJ, så har jeg inntrykk at Eiking er en som skaper god stemning, og hans negative sider er mer at han for sjelden leverer godt nok resultatmessig. Eller bare gjør det i korte perioder. Siden Wanty vurderte han tilbake i år vil jeg vel tru at han ikke har gjort seg bort sosialt der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på fremtiden i UNO-X med Thor som ny leder. Denne signeringen av Eiking forstår jeg lite av tanken bak. Ser ikke nødvendigvis at han kan bidra med på samme måte med erfaring og trygghet som eks. Kristoff og Cort. Hvorfor ikke bruke den siste plassen på noe mer lovende og up and coming. Åpen for å bli positivt overrasket! 

Endret av Hen9ng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke signert Eiking selv heller, men samtidig så er det lite risiko for UNO X. 
1 års kontrakt og sikkert ganske dårlig betaling. Eiking vet at den sesongen her sykler han for «livet». Leverer han ikke nå er han nok ferdig. Så blir ikke veldig overrasket om han får til en grei sesong. 

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kanskje ikke seier på andre etappe i fjorårets Tour, men Edvald fikk i hvert fall posert for coveret til den andre utgaven av Mujika sin populære Endurance Training. Hvis jeg ikke er blind da. Men bak ham er vel Powless og Cavagna og disse var i brudd sammen den dagen.

GDyYXmZX0AAVQGY?format=jpg&name=4096x4096

image.png.26995642ef94794862d0972906a33e4e.png

  • Like 3

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, baroudeur said:

Det ble kanskje ikke seier på andre etappe i fjorårets Tour, men Edvald fikk i hvert fall posert for coveret til den andre utgaven av Mujika sin populære Endurance Training. Hvis jeg ikke er blind da. Men bak ham er vel Powless og Cavagna og disse var i brudd sammen den dagen.

 

 

Har du boka? anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eriksvatn skrev (12 minutter siden):

Har du boka? anbefales?

Jeg har kanskje førsteutgaven et sted, men så lenge primærlitteraturen er gratis sitter de drøyt 2k andreutgaven koster et stykke inne. Den første siden/sidene i hvert kapittel er for øvrig gratis tilgjengelig her. Der ser man også hvem som har bidratt (bl.a. nevnte Seiler) og det er mange dyktige på listen som har produsert mye som er fritt tilgjengelig.

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, baroudeur said:

Jeg har kanskje førsteutgaven et sted, men så lenge primærlitteraturen er gratis sitter de drøyt 2k andreutgaven koster et stykke inne. Den første siden/sidene i hvert kapittel er for øvrig gratis tilgjengelig her. Der ser man også hvem som har bidratt (bl.a. nevnte Seiler) og det er mange dyktige på listen som har produsert mye som er fritt tilgjengelig.

Ja, så gjennom den siden og tenkte det så interessant ut, men prisen var litt stiv til å umiddelbart hoppe på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eriksvatn skrev (3 minutter siden):

Ja, så gjennom den siden og tenkte det så interessant ut, men prisen var litt stiv til å umiddelbart hoppe på!

Kom til samme konklusjon + man får mye gratis av å følge riktige folk på X/Twitter 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...