Gå til innhold

Magura TS8 eLECT


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Focus Raven 1.0 650B som drar litt på åra, men forsatt leverer godt. På den sitter det en Magura TS8 eLECT gaffel (https://bikerumor.com/review-magura-ts8-elect-suspension-fork-electronic-brains-free-lockout-for-the-win-2/). Denne har fungert strålende, men som alt som går på batteri har den begrenset levetid dessverre.

Helst skulle jeg fått mekket om batteriet og det kan jeg kanskje få til selv om det ikke finnes noen beskrivelser/speks der ute jeg har funnet. Noen som har testet?

Neste alternativ er å bytte "elect-modulen" med en manuell modul, men det finner jeg ikke. Noen som vet hva som passer og hvor jeg kan skaffe?

Alternativ 3 er ny gaffel men da blir det fiort så dyrt at da blir nesten ny sykkel neste steg... Noen tps om gaffel evt?

Takker for alt av tips
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde en Magura setepinne med elect-kontroll som brått døde. Det var tilgjengelig ny modul for en ok pris. 
Jeg ville skrevet til Magura og spurt direkte. Disse greine var ikke altfor utbredt. 

Lykke til

LarsB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...