Gå til innhold

Transcontinental Race 2024 (TCR#10)


Anbefalte innlegg

torhovland skrev (4 timer siden):

...SRAM XPLR er 1x med 10-44, eventuelt 10-46 for dei som har råd til 13 gir. Uansett er det mindre spenn enn GRX...

Stemmer det, men man har muligheten til å kjøre "mullet" (Eagle bakgir) som tar 10-52. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sit og ser litt på TCR-ruta i Brouter, som vi jo meiner Gemperle har brukt. Mellom CP1 og CP2 ser det ganske kurant ut, og eg får stort sett den same ruta som Gemperle. Men ikkje heilt. Mellom Banja Luka og Sarajevo får eg dette:

image.png.850f2b3709454d996c8f5a9b0e38b122.png

Medan han har valt dette:

image.png.bf59367d3f603056907790ed7393432e.png

Ei ekstra kneik, og 400 fleire høgdemeter? Kan det vere pga. ein betre veg? Ser ikkje sånn ut. Begge alternativa ser ut til å ha fin asfalt. Kan det vere pga. eit hotell? Nei, han sov rett før desse alternativa delte seg.

Dei aller fleste som kjem nedover der tek alternativ 1.

Dette var rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torhovland skrev (15 minutter siden):

Ei ekstra kneik, og 400 fleire høgdemeter? Kan det vere pga. ein betre veg? Ser ikkje sånn ut. Begge alternativa ser ut til å ha fin asfalt. Kan det vere pga. eit hotell? Nei, han sov rett før desse alternativa delte seg.

Dette var rart.

Litt rart, ja. Det østligste alternativet (av de to du viser) har tilsynelatende en lavere "veiklasse" i kartet som brukes på trackinga, men på Google Streetview ser de ganske like ut.

Folk har fordelt seg ganske jevnt på disse alternativene.

Skjermbilde%202024-08-02%20231309.png

Strasser m.fl. dro (enda) mer vest helt fra Banja Luka, men da måtte han lete etter småveier siden hovedveien var forbudt på første biten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg trur eg veit kva det er. Det kjem opp 13,7 km grus på alternativ 1, og ingenting på alternativ 2, bortsett frå at den har 7,5 km meir ukjent underlag. Han har nok vektlagt det annleis i Brouter. Eller manuelt styrt unna det.

Screenshot_20240802_231959.jpg.7e3d43b2d1da69ec435a6eb40f49b898.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske interessant å studere rutealternativ, spesielt no som alle deltakarane sine rutevalg er tilgjengelege, og spesielt med Brouter, som får til å lage gode ruter utan hjelp frå meg, og som det dessutan er enkelt å legge inn dei ulovlege vegane i.

spacer.png

Frå CP2 til CP3 gjennom Balkan kan ein velje mellom Serbia (pil 1) og Montenegro (pil 2). Gemperle og @RekkeViddeWestvig valde Montenegro. Strasser valde Serbia. Min Brouter (med fast bike-profil) veljer også Serbia. Men eg får ei rute som ligg nokså langt aust (pil 3) for å unngå fjella. Dei aller fleste har gått gjennom fjellpasset ned til Peje (pil 4), inkludert Strasser.

Dersom eg skiftar til trekking bike-profil får eg også Montenegro. Den ruta er berre 406 km, kontra 482. Men den har 7200 høgdemeter, kontra 6200. Og estimert tid er faktisk nesten to timar mindre. Så det betyr jo at rutevalg handlar mykje om smak og behag, men at Montenegro nok var hakket raskare. Strasser si rute ser ikkje supersmart ut her. Den er nesten like lang som pil 1+3 og har nesten like mange høgdemeter som pil 2. Men eg forstår at å finne dei riktige grenseovergangane her også er ei lita nøtt, og det kan vere grunnen til at "alle" drar ned til Peje.

Pil 5 viser den vegen som @RekkeViddeWestvig prøvde seg på, men snudde. Det alternativet er ei mil kortare, men har 300 fleire høgdemeter. Og tydelegvis veldig dårleg terreng, noko som rutingmotorane ikkje alltid har god nok informasjon om. Den vegen er for eksempel markert som primary road, med unknown surface og smoothness, så den går nok ein del langsamare enn Brouter trur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har logga veldig masse informasjon i OpenStreetMap dei siste åra, gjerne ved hjelp av StreetComplete når eg er ute og syklar eller går i variert terreng. Av og til spør eg meg sjølv kva som eigentleg er vitsen med å gjere det. Men Brouter demonstrerer med bravur kor nyttig denne jobben er!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig.

spent på om den utnytter class:bicycle:mtb, class:bicycle og liknende tagger. du kan jo evt teste det på små skogsveier i Trondheim. 

 

en ting Brouter ikke tar med i beregningen, er hvor lett grensepasseringen er og f.eks. om den regnes som lovlig, om den er nattestengt osv. det er visst vanskelig inn og ut av Kosovo. 

  • Like 1

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett kan vi relativt enkelt lage profilar sjølv som tek hensyn til dei taggane. Vi kan dele dei her på forumet dersom vi ikkje får dei fletta inn i Brouter-kodebasen. Skal teste litt, for eksempel rundt Selbusjøen. Der er det mykje rart.

Faktisk, for mange år sidan starta eg eit hobbyprosjekt for å lage nettopp ein rutingmotor som skulle gje mest mogleg terreng-flytsti. Men som alle andre hobbyprosjekt så kom det aldri spesielt langt 🙂

Eg støtte på ei utfordring som gjorde at eg mista motet. Eg ville at rutinga skulle ta lange omvegar berre for å få med seg segment med class:bicycle:mtb>0. Men om eg lot kostnaden på eit sånt segment vere 0, så ville ikkje det vere nok for at rutinga skulle ville ta ein lang ekstra omveg (med mykje kostnad). Så kva om eg lot dei gode segmenta få ein høg negativ kost? Vel, då vil rutinga køyre det same segmentet fleire gongar, faktisk uendeleg mange gongar, for å få lågast moglege kostnad...

Oi, no er eg kanskje grundig off-topic her. Sorry!

Ein Brouter-tråd hadde vore fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/1/2024 at 11:40 PM, torhovland said:

Då er Atlas Mountain Race eller Hellenic Mountain Race noko for deg! Samt Highland Trail 550.

Takk for tips :) Vurderer bright midnight some neste. Noe mer lokalt, men må sjekke opp disse også ser jeg. Badlands er også på lista. Virker som det er mye kult der ute :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Soeder said:

Stemmer det, men man har muligheten til å kjøre "mullet" (Eagle bakgir) som tar 10-52. 

Mullet hadde vært topp. Ville egentlig ha det selv. Leste noe om at avstanden mellom de ulike girene ikke var større sammenlignet med xplr uansett. Har ikke sjekket ut nye xplr 13s da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torhovland skrev (4 timer siden):

Eg har logga veldig masse informasjon i OpenStreetMap dei siste åra, gjerne ved hjelp av StreetComplete når eg er ute og syklar eller går i variert terreng. Av og til spør eg meg sjølv kva som eigentleg er vitsen med å gjere det. Men Brouter demonstrerer med bravur kor nyttig denne jobben er!

Jeg gjør/gjorde også mye av dette før, men tidsklemma har hindret meg i å fortsette den hobbyen i like stort omfang.

Men med SÅ mye data som man kan få ut av TCR så kunne man forbedret ruteplanleggerne for akkurat dette formålet med et kvantesprang!  F.eks lagd noen filtre på rådata fra GPS og matchet med terrengdata for å se om hastigheten er som forventet, og så matchet med satelittbilder for om det er asfalt, grus eller verre.

maxresdefault.jpg.ac03939a803b623b6f64aa7963d634f5.jpg

  • Like 4

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/2/2024 at 5:46 PM, torhovland said:

Og Shimano CUES gir 630%.

669%, faktisk! Men det er med ein 36-22 krank, som ikkje eignar seg på veg. Med ein 48-34 krank er vi nede på 578%. Framleis bra, då. Problemet her er at dette baserer seg på microSHIFT-hendlar, og det vil seie mekaniske bremser. Så då likar eg betre alternativet med MTB-hacka GRX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/30/2024 at 11:32 PM, torhovland said:

Mitt inntrykk er at arrangørane har teke litt av dei siste åra med tanke på å finne mest mogleg steinete kjerreveg.

Det er tydelegvis ikkje berre eg som har dette inntrykket. Frå Facebook i dag:

Quote

We all know that the last few years the race has changed from what Mike used to set (where parcours were short, at least 99% rideable, and there to make one ride to a beautiful place/viewpoint like Monte Grappa or Mangart, as opposed to the more recent parcours which seem to be set to break rider, bike or the will to live or maybe all three).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...