Gå til innhold

Rustbeskyttelse av stålramme


Anbefalte innlegg

Har en ny Ritchey Road Logic ramme, og trenger rustbeskytte den innvendig før den bygges opp. Noen som har erfaring med Muc-Off HCB-1?

 

Boeshield t-9 og J.P. Weigle frame saver er vel ikke mulig å oppdrive her i landet, og utenlandske butikker sender ikke heller.

image.jpeg.7571b01810857220b381e48eb548a586.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra bikeinn: https://www.tradeinn.com/bikeinn/no/ritchey-logic-landeveissykkelramme/140568823/p?queryID=948f4919bbc97ec517229bee04bc207f&buscador_search

 

Vurderte også Bike24.com, har handlet en del hos dem. Begge steder så kommer mva i tillegg, men bikeinn var marginalt rimeligere.

Jeg spurte først noen butikker (Sørensen og Spinn) om jeg kunne bestille rammen gjennom dem, men virker som Ritchey ikke lenger har noen distributør i Norge.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...