Gå til innhold

Hjulsett til Bikepark


Anbefalte innlegg

Støttes at ex511 hjul er fantastiske og bombesikre, har samtidig brukt Halo sine gravitas hjul og hope sine fortus 35 som begge er bombesikre og enkle at serve og finne reservedeler til. Halo er velkjent før sine budsjett vennlige hjul så er litt beroende på budsjett som nevnt innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (og Brage, har jeg hørt) sverger til FR1950. Tror ikke du får noe særlig mer bombesikkert enn det. 

Jeg er 100kg pluss og sykler ok hardt. Håper du bruker inserts, for hadde jeg sykla på 28/22 psi, så vrenger jeg dekk. Jeg må minst opp på 30 psi bak. 😞

Bruker som regel Magic Mary foran og Big Betty bak, begge i super-dh.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre forslag til ferdigbygget: 

Hope Fortus

DT Swiss FR 

Mavic Deemax Park

 

Alternativt så er forslaget til Baronen bra. Karbon kan også være et bra alternativ for hard kjøring da eikespennet typisk vil holde seg bedre, men det havner nok fort over budsjett. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...