Gå til innhold

Taxi med barn og x antall kolli fra Málaga flyplass


Anbefalte innlegg

Reiser snart til Málaga flyplass. Skal bo 30 minutter unna flyplassen og trenger dermed taxi. Har med kone, toåring som trenger barnesete i taxien, 3 store kofferter og reisebarnevogn. Hvor enkelt er det å få tak i taxi (som har stor plass og barnesete) rett etter utlevering av bagasje? Er det lurest å forhåndsbestille? Noen som har erfart? Pris? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 5
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mine erfaringer med taxi der er blandet. Var i Malaga for 5 år siden og opplevde at taxier ikke ville ta turer fra sentrum og dit vi bodde. 
endte opp med å bestille uber executive elns og kom oss endelig hjem. 
Fra flyplass tok vi bare en som sto og praiet kunder. Tilbake flyplass hadde vi forhåndsavtalt med samme fyren.

Vil tro det skal kunne ordne seg men sjekk hvilke taxiapper som gjelder der og installer på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte malagaairporttransfers.com da jeg var der med familie og sykkel i fjor. Ikke billig, men ryddig og greit. Bestilte i god tid før avreise fra Norge. 
 

Hadde litt mer trøbbel med å skaffe transport tilbake til flyplassen ved hjemreise, da vi hadde fly grytidlig på mårningen og en de fleste transferselskapene har hviletid på natta, samtidig som 4 pers, bagasje og sykkelkoffert var mer enn lokaltaxi’n kunne svelge. Endte opp med å bestille transport gjennom Transfeero, noe som funket flott (men ikke akkurat gratis..!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der for et par uker siden. Vi var 6 stk og bestilte en større bil et par dager før avreise via gettransfer.com. Det fungerte helt fint. Jeg så også at de hadde barnesete tilgjengelig i bilen. Brukte samme tjeneste ved hjemreise kl 8 på morgenen og sjåføren stilte på tiden. Kostet ca 1000,- for en halvtimes tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plankepetter skrev (24 minutter siden):

Bolt har en god del Mercedes V klasse som går som taxi. Aner ikke hva det koster 

Sjåføren vi hadde kom med V-klasse med bolt logo på, så rundt en tusenlapp. Om det kostet litt, så var det dette som gjorde at vi unngikk leiebil og kunne ta buss resten av ferien, så logistikkbudsjettet ble veldig begrenset totalt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...