Gå til innhold

Bmc twostroke stjålet i Trondheim


Anbefalte innlegg

Hei! Så skjedde det som ikke skal skje. 

Plasserte sykkelen i hotellets bagasjerom over natta, og så har en tyv sneket seg inn bak, og lurt nattevakta til å tro han bodde der. Rusla ut med flere sykler og bager. 

Min Bmc ble tatt med ut ja. Twostroke fra 2022 med heve/senkepinne rosa flaskeholdere. Navnet mitt står på siden på to klistremerker. Sølvfarget. 

Har selvfølgelig anmeldt,pg regner ikke med å se min kjære sykkel igjen.. 

Om noen ser sykkelen i Trondheim og omegn, eller på finn.no tar jeg gjerne imot tips. 

 

Ps: alt er fanget på kamera, vedkommende er visstnok en kjenning av politiet. 

 

Bilder vedlagt. 

Stig 

20240715_120025_1.jpg

  • Sad 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre lite håp, men følg godt med på Facebook Market, Finn og andre salgskanaler. Da min sykkel ble stjålet, gikk den i løpet av 24 timer fra tyv til heler på Facebook Market og siden videre til flipper på Finn.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Ndreas skrev (32 minutter siden):

Tl;dr:?

Lasaron stjal strøken BMC, dro deretter på Anton Sp. for å bytte fra klikkpedaler til flatties fra Biltema; karen i kassa ante muggel i osen og ringte onkel. 

IMG_2883.png

  • Like 6
  • Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en gladsak på nivå med da Are hos VPG fikk egen stjålet sykkel innom verkstedet der 🙂 

Bra jobba av @Jonatan. Jeg fjerna bare telefonnummeret ditt nå når saken har fått en lykkelig slutt, si fra om du vil ha det tilbake vist til offentligheten.

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...