Gå til innhold

Sykkelverksted som freser bremsefester i Oslo?


Anbefalte innlegg

Vet noen om sykkelverksted i eller rundt Oslo som tar på seg jobber med å frese bremsefester, krankhus, head tube? Både i karbon og aluminium? Med godt resultat og greie priser?

Kvalitetskontroll og toleranser er elendig i sykkelbransjen. Man kan kjøpe rammesett til 40 000,- eller mer hvor man ikke kan forvente at bremsefestet er rett. Se:

Jeg har flere sykler hvor enten krankhuset ikke er frest rett og derfor knirker, eller hvor et skivebremsfeste er skeivt som fører til subbing, dårligere ytelse og skeivslitte bremseklosser.

Jeg har prøvd å finne et verksted som kan ta på seg dette, som jeg stoler på vil gjøre ting bedre, ikke verre. Men har ikke funnet det enda.

Man må ha dyre verktøy og god kompetanse for å få til slike jobber, så jeg skjønner godt at ikke etthvert sted som selger sykler tilbyr dette.

Kanskje noen andre vet om noen som tar på seg slike jobber? 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...