Gå til innhold

På´n igjen… landevei…trenger motetips


Anbefalte innlegg

Jeg har havnet inn i landeveis-bobla igjen, etter mange års pause. Med fokus på emtb-hygge og vektøkning 😁

Jeg må fornye garderoben litt. De gamle Rapha trøyene i medium er litt stramme og jeg må ha noe nytt. 
Er det andre merker som har litt tykkere trøyer som feks Rapha Classic. Som holder litt mer på varmen. Laget for Nordisk klima. Og samtidig ikke ser ut som et sirkus-telt.

Hva gjeldet nå om dagen?

 

På forhand takk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankTank skrev (1 time siden):

Er det andre merker som har litt tykkere trøyer som feks Rapha Classic. Som holder litt mer på varmen. Laget for Nordisk klima. Og samtidig ikke ser ut som et sirkus-telt. 😁

Jeg er ikke spesielt trendkänslig, men er godt fornøyd med Velocio og 7Mesh. Sportful synes jeg gir mye smell for spenna; ofte på tilbud rundt forbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør kjøpe minst en Pas Normal-trøye med PNS trykt bakpå iallfall.

Spøk til alvor, 7mesh skal lage veldig bra trøyer og min neste blir nok en Synergy. Sportful som blir nevnt her er mye for pengene, men obs obs på italiensk størrelse og snitt (jeg er 183 og veide 78kg, måtte opp i XL og det var tight)

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei! Gratulerer med din retur til landeveien. Det er søder meg en fin måte å få trening, frisk luft, lys og avbrekk på👍

Så til klestips: når jeg leser innlegget ditt tenker jeg… ASSOS. Det er aldri feil. Og det er gode, gjennomtenkte ‘no bullshit’ klær. Ja, det er dyrt. Nei, det er ikke spennende sirkustelt. Men, det er gode klær, som jeg ihvertfall ville hatt å bytte på, i tillegg til eventuelle Sportful og andre kupp du finner underveis. God jakt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...