Gå til innhold

Dekkvalg Valdresritter


Anbefalte innlegg

Nå er der 11 dager igjen til Valdresrittet. Skal delta for første gang og panikken begynner å spre seg. Hvilke dekk skal man velge? Ser ut til å være mer sti en Birken. Har valgt ut Thunder Burt for Birken. Er dette også gode dekk for valdresrittet eller bør man gå for noe litt grovere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Det kommer endel an på været, men noe som ruller bra på grus og sitter litt på sti/traktorvei er bra.

Tipper jeg og jentungen blir med og da blir det mest sannsynlig Continental RaceKing 2,2 på meg og det samme på jentungen.

Det er jo veldig mye grus og litt sti, men det som er av sti er ingen problemer når det er tørt.

I fjor derimot var det veldig vått og da kjørte jeg på Aspen bak og Rekon Race framme og det funka greit feste messig, men rulla ikke allverden samt at dekka er tunge for jeg kjørte 2,4 utgaven

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...