Gå til innhold

Hammerhead Karoo og MTBMap


Per S

Anbefalte innlegg

Min Garmin Edge 1000 har avgått ved døden etter et ublidt møte med en stein og siden Garmin ikke tilbyr reparasjon eller erstatningsenheter for så gamle modellen, vurderer jeg å kjøpe en Hammerhead Karoo (tredje generasjon) ettersom den er vesentlig billigere enn nylanserte Edge 1050. Den eneste usikkerheten er egentlig om det er mulig å bruke den med MTBMap på en eller annen måte (enten ved at den støtter Garmins filformat og dermed kan laste inn overlays nedlastet fra mtbmap.no eller ved å installere en eller annen form for app). Er det noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg har hatt Karoo 1 og 2, men har ikke funnet noen måte å få inn Mtbmap. Bruker nå 1040 med Mtbmap og er veldig fornøyd med den. 

Kartene på Karoo er basert på OSM så alle dataene er like som på Mtbmap, men det tegnes opp helt ulikt.

I prinsippet skal det være mulig å overføre stylesheet-fila som brukes på Mtbmap til Karoo’en, men jeg ga opp å få det til.

Sendte også mail Hammerhead og ba dem ta kontakt med Mtbmap-gutta for å få mye bedre kart, men de responderte ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...