Gå til innhold

Gode Finn-kjøp


baroudeur

Anbefalte innlegg

@chimp Som tilhenger av titan er jeg kanskje ikke helt objektiv, men jeg synes prisen var ganske god. Sammenlignet med mye annet på Finn vil jeg nesten kalle den et kupp. Bare setepinnen, stem og flaskeholdere koster en del tusen. I tillegg har den elektronisk gruppe, wattmåler og to hjulsett. 2016 er ingen alder for en grusracer i titan.

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes skjermene var pene 😊 Ser ut som den har god dekning sånn at det ikke spruter så mye på sko, ansikt, rygg og rytteren bak - det er det ikke alle skjermer som har 😀

- Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
baroudeur skrev (31 minutter siden):

Pinarello Dogma 60.1 med eldre Di2 til 12 900,-: https://finn.no/319945623

Siden sykkel.org overtar tradisjonene etter det gamle forumet tåler vi en avsporing?

Hvor god er en gammel ramme?

På denne sykkelen er det en gruppe som strengt tatt er utdatert. Jeg ville ikke satt verdien til mer enn noen få tusenlapper. Hjulsettet er trist, og felgbrems generelt ut. Da er det rammen, som tross alt er smykket, som står igjen. 

Vi må anta at den er uskadd, så fjerner den risikoen. Produsentene slåss om å fortelle om forbedringer år for år. Det kunne feks vært morsomt å se hva Pinarello totalt sett har skrytt på seg for nye modeller etter at denne var den nyeste. Så hvis vi kjøper premisset om at Pinarello er verdt prisen for mer enn logoen, er en så gammel Pinarello bedre enn hva Decathlon og XXL får til housebrands i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...