Gå til innhold

Gode Finn-kjøp


baroudeur

Anbefalte innlegg

Gullars skrev (På 7.6.2024 den 13.55):

Den typen sykler havner i en annen kategori og kjøper er ofte en entusiast som takler spesialitetene den kommer med😉

Min anbefaling var nok mer i retning de som ikke har sykkel og skal begynne med en ny sport.

AMP faller under kategorier samlerobjekt, veggpryd, museum.

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Plankepetter skrev (23 timer siden):

Å si at den skaden bare er kosmetisk ville jeg tatt med en stor klype salt.

Ser jo ut som at både malingen og det ytterste laget av karbonet er borte.

 

IMG_20240828_220847.jpg

Iallfall når man sier det er steinsprutskade på overrøret?! Steinsprang med en kilos stein kanskje

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lever en del skadede rammesett på Finn. Etter min erfaring forekommer det rammer som blitt til overs etter forsikringsoppgjør. Eller som bare er skadet ved hardhendt behandling i mekkestativ, fall som ikke er dekket av forsikring eller skadet på annet vis. Potensielt også etter reklamasjon. I verste fall kasserte rammesett som eier vurderer som ufarlig eller som har fått varierende grad av reparasjon. Skal ikke bedømme dette siste tilfellet, men godt at forumet er på vakt.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (19 timer siden):

Tja, får ny 2024 med Ultegra Di2 i Large til 49990,- hos en lokal butikk. Store i str, at han der på 184 sitter bra når jeg på 183 skulle hatt medium er jeg ikke sikker på altså

Tja… jeg (185cm) sitter som en høvding på large TCR og large Ultimate. De er ganske så like str.messig som Reacto…🤷🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard skrev (18 minutter siden):

Tja… jeg sitter som en høvding på large TCR og large Ultimate. De er ganske så like str.messig som Reacto…🤷🏽

Har fått anbefalt M hos Canyon og M/L hos Giant så her er det nok forskjeller. Poenget er kanskje at det ikke sier så mye om en sykkel hvor bra man selv sitter på x høyde etc selv om alle skriver det i annonsene (meg selv inkludert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...