Gå til innhold

KIND SHOCK Dropperpost LEV Ci Carbon Remote. Superlett kun 438 gr.


Anbefalte innlegg

Kjøpte denne  for å teste ut senkepinne da alle sa det var et "must" på fulldemper. Kjøpte den før Valdresrittet i fjor og tror jeg senket den en gang. Til mitt bruk der det mest tekniske fulldemperen  blir brukt på er Cykelvasan så fant jeg ut at det bare er en ekstra teknisk duppeditt som trenger vedlikehold. Og selv om den er superlett var den allikevel 250g mer enn den vanlige setepinnen  min. Tok derfor senkepinnen av og la den i sykkelboden. Kommer aldri til å bli montert på igjen så er vel muligens noen som kan se nytten i en slik. Selvkost var 1500 kr.

Tekst hentet fra annonsen da jeg kjøpte den. Brukt ei uke av meg i tillegg til dette:

Pent brukt lettvekts dropperpost fra KS. Den er brukt i 3 sesonger og har hatt nylig service. Selges med remote bryter for styre.

Vekt: kun 438 gr.

Vandring: 125 mm

Diameter: 31,6 mm

Total lengde: 350 mm

dropper.jpg

dropper1.jpg

dropper2.jpg

dropper3.jpg

dropper4.jpg

dropper5.jpg

dropper6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 0
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Postede bilder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...