Gå til innhold

Drammenduro 2024


Anbefalte innlegg

Det begynner å nærme seg alvorlig!

Etter å ha lidd under DNS i fjor pga sjuke og tung medisinering, begynner jeg å glede meg til et comeback.

Tenkte å dra bort med klubben for å kjøre gjennom noe av det førstkommende helg, men prøvde å rote fram noen gamle løypekart for hva de yngre klassene kjører. Godt bevarte hemmeligheter antar jeg..

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å lete opp hvilke stier som K/M10-12 har kjørt tidligere, men det var ikke enkelt gitt - ikke gjengitt hos Norsk Enduro heller.

Noen som har noe info her? Basert på sluttidene deres i fjor, så har de i hvertfall ikke blitt sendt ned de lengste etappene som seniorene/juniorene kjører, heldigvis.

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid fenomenal kvalitet på ritt arrangert av Aron SK. Hatten av!

Det var litt synd med nedbøren i forkant, for oss med god tid i starten ble det gjørmefest  bak i feltet. Vi snakker nok fort et par minutter forskjell bare i bruk av svømmeføtter vs fronten av feltet 😄 Og massiv respekt til ungdommen som kjørte seg gjennom FE3 etter at alle de voksne hadde harvet opp underlaget, dette er ikke for kyllinger!

En solid kræsj i 30km/t på undertegnede la litt demper på innsatsen resten av rittet, så plasseringen ble godt ned på treet. Men alt i alt var dette som vanlig en dag med masse sykkelglede.

  • Like 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid bra dette rittet. Neste år skal jeg også prøve å starte tidlig. Måtte vente 45min på fe1 og da var de første allerede godt på vei til fe3. Hadde også en solid smell på fe4 som satte preg på resten. Men kom i mål 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...