Gå til innhold

Tour Divide 2024


Anbefalte innlegg

Begge har jo tempobøyler så type styre har fint lite å si.

Fulldemper med låsing kontra hardtail utgjør heller ingen forskjell.

Så lenge han ikke sprekker, eller får mekanisk tror jeg dette holder helt inn.  Det er jo ikke sånn at UB plutselig klarer å øke farten vesentlig så langt ut i rittet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sun Flyer skrev (3 minutter siden):

Jeg syns ikke dette ser så bra ut for justinas. Han er på fulldemper mens UB er på bukkestyresykkel. På slutten er det mye flatere og det blir banking i tempobøylene... Han bør ha en luke da.

Med alt annet de syklene er pakka opp med har valg av styre null å si på hvilken fart de holder. Begge har vel også tempobøyle. Flat vs. bukkehorn er nok kun valgt av personlig preferanse og komforthensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (10 timer siden):

Satan, når UB gikk å la seg var han 1.7miles unna JL (som heldigvis akkurat sto opp da) 😄

Veldig tett nå, dette blir spennende, heia Tolga!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han i gang igjen, og det var som du sa, trackeren pauser når JL sover. UB har akkurat lagt seg nedpå.

Ser også ut som om LTD har prioritert mer søvn hver eneste natt, og at det nok er hovedforskjellen mellom han og teten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenrikG skrev (42 minutter siden):

Det gikk smått med Justinas i klatringa fra time 245 til time 250 i går. UB kjørte mye raskere opp der. Svakhetstegn eller mekanisk?

Jeg og la merke til dette.  Kanskje det var aktiv hvile 😎 Eller lading av axs batteri 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg lurte på det der med AXS/di2. Kjører de med powerbank, lader og ekstrabatteri? Virker mye hassle ifht mekanisk iaf på et ritt som det der.

 

e: sjekk ut Edyn Teige, 15åring som har som mål å fullføre som yngste deltaker noen sinne. Kommet til mile 1500.

Ser ut som JL har snaue 20miles på UB som akkurat har begynt å rulle igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...