Gå til innhold

Beste pendlesykkel for pengene - sommer ‘24


Anbefalte innlegg

Ndreas skrev (17 timer siden):

Enn så lenge, så kan du jo klare deg med en https://spinn.no/ass-savers/56366/ass-saver-win-wing-gravel-2-bakskjerm-ekstra-beskyttelse-på-våte-dager

Jeg har enern som er _akkurat_ brei nok til 40mm dekk, og er veldig fornøyd til sommer-regn-dager.

På pendlersykkel burde heldekkende skjermer vært påbudt. Ingenting er som en som kommer alt det remmer og tøy holder i striregn uten skjermer, som sneier inn rett foran og sender vannspruten midt i ansiktet på den som er uheldig nok til å ligger der. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i tillegg er det veldig greit om baksiden av lår-legger forblir tørre lengst mulig...særlig om en har en lang sykkelbukse som er vanntett foran og IKKE vanntett bak... ass-saver hjelper ikke så mye på det, selv om det var 10 ganger bedre med ass-saver enn ingen saver (på min gamle landeveissykkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Rumpeldunk skrev (9 minutter siden):

Har selv kikket på denne, spennende sykkel. Litt usikker på om jeg får lette nok gir?spesielt om den skal brukes til bikepacking også…

Men går det an å bytte til et mindre krankdrev tro ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
14 minutes ago, jaknudsen said:

@torhovland konkluderte med det samme her: 

 

Det var såpass mange tråder som var verdt å lese gjennom (takker og bukker til forsamlingen!) at jeg tydeligvis har mistet oversikten. Skal ikke se bort fra at det var han som fikk meg til å klikke inn på den sykkelen i første omgang.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...