Gå til innhold

Din utsikt akkurat nå


Anbefalte innlegg

Emtb skrev (12 timer siden):

fra tveita til fjell med 1 natt på langevann, fant en hemmelig hytte på veien og konge utsikt på tømmeråsen, blir en oslo -> ytre enebak med så mange mulig fjell til neste år tenker jeg

 

 

IMG_4027.jpeg

IMG_4035.jpeg

IMG_4047.MOV 3.08 MB · 2 Nedlastninger

IMG_4046.png

Utrolig kult oppsett! Om ikke dette inspirerer, så vet ikke jeg!🙌😃

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (25 minutter siden):

Utrolig kult oppsett! Om ikke dette inspirerer, så vet ikke jeg!🙌😃

fett! altså jeg er helt frelst, jeg kan ta med haugevis og det sitter som støpt på sykkelen og jeg kan kaste megselv så langt bak på sykkelen jeg vil uten å tenke på saddel taske eller noe. Eneste er at front baggen glir litt ned når det blir heeelt grovt, leter etter en som er i metall som kan sitte 100% bryr meg sånsett ikke om det lager merker på styret. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips fra mer vanlig pakksykling er støtteramme. Enkelt forklart, festet i kronerøret som feks en veldig tynn spacer som fører fram til en slags støtte-struktur foran som hjelper å holde frontveska stabil (gjerne bare et s-formet metallrør eller noe. Siste videoen til Path less pedaled har han en på setepinnen som også kan brukes fremme. Finnes sikkert masse forskjellige typer

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (2 minutter siden):

Et tips fra mer vanlig pakksykling er støtteramme. Enkelt forklart, festet i kronerøret som feks en veldig tynn spacer som fører fram til en slags støtte-struktur foran som hjelper å holde frontveska stabil (gjerne bare et s-formet metallrør eller noe. Siste videoen til Path less pedaled har han en på setepinnen som også kan brukes fremme. Finnes sikkert masse forskjellige typer

ooooo dette høres perfekt ut så sliper jeg å kjøpe helt ny, prøvde å google litt rundt men kunne ikke finne ut av hva det heter.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chalshus skrev (1 time siden):

Ivar bruker styrevotter fra Bar Mitts. 45nrth lager også dette. 
 

Jeg ligger på gulvet og spiller musikk. Slapp ettermiddag. image.jpg.17508ebb2036f34b33fb31c7c8372cf6.jpg

Stemmer! 
har 45nrth til tjukkasen. Det er seriøse greier, åsså så god plass neddi. Noe tightere i disse, dvs ikke plass til snickers og 4 brødskiver… 

Jeg fryser ikke i noen av dem, og jeg er KALD. 
 

edit: snodig tuning av sweetspot 🙂

Endret av Ivar Elverum

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emtb skrev (20 timer siden):

fett! altså jeg er helt frelst, jeg kan ta med haugevis og det sitter som støpt på sykkelen og jeg kan kaste megselv så langt bak på sykkelen jeg vil uten å tenke på saddel taske eller noe. Eneste er at front baggen glir litt ned når det blir heeelt grovt, leter etter en som er i metall som kan sitte 100% bryr meg sånsett ikke om det lager merker på styret. 

Jeg har Restrap Bar Bumper for å hindre at styrebaggen min faller ned. Liker at den er "låst" og ikke kan skli. EspenS (usikker hva han kaller seg her inne) kom med flere gode alternativer og kloke ord i Bikepacking - hva anbefales?-tråden (svarene under posten min) på gamleforumet.

  • Like 1

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på en hel del bikepackingturer. SIkkert nærmere hundre. Og bruker Revelate Designs Harness med en pakkpose. Denne er i tillegg til de vanliges festene festet med to Surly Junk Straps. Det er tynne skistropper med hardware i stål. Gjør at posenholdes hundre prosent i riktig posisjon hele tiden. 

Ellers er den saken fra Restrap kjekk. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...