Gå til innhold

Din utsikt akkurat nå


Anbefalte innlegg

Supermann skrev (12 timer siden):

Det virker som du er i trakter jeg er godt kjent. Du må komme deg opp på Piz Umbrail fra Stelviosiden og kjøre ned stien i Sveits. Om det ikke allerede er planlagt. Har kjørt den flere ganger og blir like flashet hver gang. Dog vær obs på at det er er parti som er litt krevende med klatring(bæring og noe eksponert) før toppen. 

Holy Hansen kan også kombineres med mye. Håper dere spiste på hytten ved starten før dere kjørte ned i dalen. 😉

Har syklet Umbrail på krøllestyresykkel tidligere. Umbrailpasset er stengt grunnet arbeid der. Så det får bli siden. Har også syklet Tibet trail og Furkelhutte tidligere. Og fra Prato med terrengsykkel. 
Dette er fjerde langtur de siste to åra i Europa, så det blir flere. 
 

Ble ikke restaurantbesøk før Hansen da vi ikke så en restaurant. Men vi syklet ikke helt til toppen. Jævlig grom sti. Sykler den gjerne på nytt. Da fra toppen. 
 

Idag ble det Steinbruch Trail som var ok. Femhundre høydemeter i midten som bare var kål ned en traktorvei. Syklet den dobbelsvarte varianten på slutten som var bratt og artig. 
God mat på restauranten halvveis oppi veien. IMG_8050.jpeg.3b7262adb25d35eeceee9603249bd5df.jpeg

 

Endret av Chalshus
  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklet en sti (Monte Cocca) vest for Gardasjøen i går. Very exposed alpine trail sto det. Og det var den. Stien var smal og flere steder var det under femti cm til endeløs avgrunn.

IMG_8140.jpeg.8bd1c05ab9ffa50e8e4f69028e424aa4.jpeg

 

Nå etter en hard tur. Møtte en sur bonde på toppen som ikke ville la oss sykle over jordet hans. Så snudde og tok en annen vei ned som også var mega.IMG_8211.jpeg.10504ac4c1207b54f426cce342878117.jpeg

 

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeepFu skrev (8 minutter siden):

Tror du ikke jeg har argumentert for det?? Men det er ikke en avgjørelse jeg er overlatt til å ta alene. 😂

haha
Her ble det himla litt med øya første gangen, nå snøftes det knapt 👍
Jeg har også dattern på laget, og hun legger ikke to fingre mellom på hun mener. Hender mora får beskjed 🙂

Endret av Ivar Elverum

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Elverum skrev (9 minutter siden):

haha
Her ble det himla litt med øya første gangen, nå snøftes det knapt 👍
Jeg har også dattern på laget, og hun legger ikke to fingre mellom på hun mener. Hender mora får beskjed 🙂

Siste dag her i morra, men skal ned igjen i desember. Får mote meg opp til å ta høvelen fatt da, og la det stå til. 😂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...