Gå til innhold

Din utsikt akkurat nå


Anbefalte innlegg

Det er sikkert et bra tips ennå å vente et par uker etter Corona med å trene, for å være sikker. Men jeg jobber med ei som har jobbet i helsevesenet, og hun påstår at det ikke gjelder ennå siden dagens corona ikke går ned i lungene. Men jeg stoler ikke på noen når det gjelder Corona, siden det plutselig dukker opp nye varianter og plutselig var dagens lærdom feil osv, så sikkert lurt å være safe enn å miste 40% lungekapasitet...

Endret av Mannen Faller Ikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sun Flyer skrev (30 minutter siden):

Du får ikke en tuba inn i den lille kassa der. Det heter Trombone.

Imponerende å forflytte seg rundt på sykkel i bymiljø med en trombonekasse. 🙂

________________________________________________________________

Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sun Flyer skrev (48 minutter siden):

Denne enkle oppfinnelsen gjør det enkelt og trygt. https://www.mundomusicgear.co.uk/collections/airpannier/products/airpannier

Denne var fin, jeg har allerede tipset broderen om denne. Han er tross alt aktiv mdg-er, og burde sykle til øvelser med trombonen:-)

  • Like 1

________________________________________________________________

Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chalshus skrev (10 timer siden):


Syklet Holy Hansen i dag. Sjukt bra!  Kanskje jeg skal skrive et lite reisebrev i en ny tråd? Her er litt av utsikten. 


 

IMG_8033.jpeg.e78924c09bb00c0ca3e9b7d273c5cbc7.jpeg

IMG_8026.jpeg

Det virker som du er i trakter jeg er godt kjent. Du må komme deg opp på Piz Umbrail fra Stelviosiden og kjøre ned stien i Sveits. Om det ikke allerede er planlagt. Har kjørt den flere ganger og blir like flashet hver gang. Dog vær obs på at det er er parti som er litt krevende med klatring(bæring og noe eksponert) før toppen. 

Holy Hansen kan også kombineres med mye. Håper dere spiste på hytten ved starten før dere kjørte ned i dalen. 😉

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggan skrev (17 minutter siden):

Er det Reineskarvet på bildet?

Det er Hallingskarvet i bakgrunnen på det nederste bildet. Alltid litt vanskelig å avgjøre vinkel men jeg tipper bildet er tatt et sted mellom Dyna og Kikut, kanskje i nærheten av Rødungen? Spent på fasit, men alltid morsomt å gjette 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggan skrev (2 timer siden):

Er det Reineskarvet på bildet?

Hallingskarvet 🙂

Ivar Nilsen skrev (1 time siden):

Det er Hallingskarvet i bakgrunnen på det nederste bildet. Alltid litt vanskelig å avgjøre vinkel men jeg tipper bildet er tatt et sted mellom Dyna og Kikut, kanskje i nærheten av Rødungen? Spent på fasit, men alltid morsomt å gjette 🙂

Kikut er spot on! Fra toppen bak Hakkesettstølen. Brua er Tuftebrui, rundt Ustedalsfjorden nede i dalsiden.

  • Like 2

Sykkelaktivist! Nåværende prosjekt: Få Nordmarka og andre grusveier inn i Street View | Twitter/X | YouTube | BlueSky | Insta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...