Gå til innhold

Din utsikt akkurat nå


Anbefalte innlegg

DesmoSkier skrev (10 minutter siden):

Jaja, det kunne jo vært værre 😝

image.png.e46311c9e1b43784e1391bdee2276a98.png

EDIT: Så ikke før nå at dette var en annen slags test med streker. Gratulerer!

Var helt sikker på jeg skulle få den siste streken denne gangen, da jeg både var ute og sykla med en kar som nylig har hatt det, samt hatt flere hardt ramma i omgangskretsen. Nå skal man jo ikke stole altfor mye på de selvtestene da, så mulig jeg kjører en ny test om ikke altfor lenge hvis formen ikke bedrer seg.

Men tror uansett det blir gjemmekontor og lite sykling i dagene framover (solgte akkurat rulla og, så nå er jeg skikkelig godværssyklist). Håper bare jeg blir såpass opplagt at Baldur's Gate 3 er moro å spille.

  • Like 1

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perbl skrev (15 minutter siden):

Var helt sikker på jeg skulle få den siste streken denne gangen, da jeg både var ute og sykla med en kar som nylig har hatt det, samt hatt flere hardt ramma i omgangskretsen. Nå skal man jo ikke stole altfor mye på de selvtestene da, så mulig jeg kjører en ny test om ikke altfor lenge hvis formen ikke bedrer seg.

Jeg har hatt det hvert fall tre ganger og aldri testet positivt på en hurtigtest.

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baroudeur skrev (41 minutter siden):

Jeg har hatt det hvert fall tre ganger og aldri testet positivt på en hurtigtest.

Jeg tror nok også det kan være en sjanse for at jeg har hatt det ja, og er ikke så spesielt høy i hatten nå heller, så tror jeg safer litt en stund framover. Vet hvertfall det er flere i omgangskretsen som har hatt nylig.

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perbl skrev (12 timer siden):

 Håper bare jeg blir såpass opplagt at Baldur's Gate 3 er moro å spille.

Krise hvis du er for syk til det. Det er helt nydelig!

Og husk FHI/Olympiatoppens anbefaling: 11 eller 14dager fra siste symptom til første trening. Og som du sa, ta en retest om et par dager

Endret av Ndreas
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

suverin skrev (20 minutter siden):

Alltid fascinerende med nærkontakt.. De passerte på 50 meter, var nok en 3-400 dyr.. Lydene er halve opplevelsen, snøfting, slossing, gevirsmell.

flokk.png.ab50c3c3991b23372a029cd2b92b0298.png

Fantastisk. Hvor i landet er vi her?
Kunne tippet Rendalen, men er et par andre områder med villrein som kan ligne "litt" 🙂 

Endret av Gew88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (26 minutter siden):

Krise hvis du er for syk til det. Det er helt nydelig!

Og husk FHI/Olympiatoppens anbefaling: 11 eller 14dager fra siste symptom til første trening. Og som du sa, ta en retest om et par dager

Her var det skjedd ting over natta hvertfall, puster med lyder som en blaut fjellsko nå, så tror nok kanskje det er en stor sjans for at det er noe mer enn en sporadisk forkjølelse.

Tenker det blir isolering i egen hule inntil videre…

  • Sad 1

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...