Gå til innhold

Din utsikt akkurat nå


Anbefalte innlegg

Meg som igjen lurer på hva jeg har tatt med gravel-sykkelen min ut på... Bildet yter ikke rettferdighet til hvor bratt oppover det er (var, poster dette etter å ha kommet hjem, sorry). Hadde ikke fått med meg det var et rødt parti i min ellers planlagte grønn-sti.GS012167(1).jpg.bda042a47bdf913019342af32ee08bd6.jpg

  • Like 4
  • Haha 1

Sykkelaktivist! Nåværende prosjekt: Få Nordmarka og andre grusveier inn i Street View | Twitter/X | YouTube | BlueSky | Insta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt for påvirket av stinissene på Discorden, og endte opp med å kjøpe haugevis av RC-utstyr pent brukt fra mr Dunkedalen himself.
 

Bla denne superoppgraderte crawleren med masse dyrt Furitekstæsj og annen bling der det er litt krangling i girkassa som jeg prøver å finne utav, fin intro til RC å måtte diagnosere et mindre problem.

 

IMG_2721.jpeg

  • Like 4

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...