Gå til innhold

Din utsikt akkurat nå


Anbefalte innlegg

Min utsikt på løpetur med bikkja tidligere i dag. Ingen bedring, verken i været eller i utsikt etterpå...

20240722_152712.jpg

20240722_152735.jpg

  • Like 4

________________________________________________________________

Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan skrev (11 timer siden):

Begynte å lure på om det er noen AI-greier som prøver å tolke bildet og at det ble vanskelig med et så rotete og lite gjennkjennelig bilde.

Det er i hvertfall ikke moder...amatørene som tuller med deg. Lover. 😉

 

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chalshus skrev (På 19.7.2024 den 21.39):

Slumrer på sofaen. Hører på Nina Simone. Tenker at jeg skal sette kassen uten element på lager. ..
 

....og så har du batteribank som fotskammel ved sofaen? Nå har jeg sett det også.

  • Wow 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sepeda skrev (1 time siden):

Føler at det skjuler seg et tips for @Gråstein her.

Nettopp! Det var @Gråstein sin tråd som fikk meg til å tenke på @Alpers sitt reisemekkestativ - som igjen er perfekt på hytta.
https://www.landevei.no/sykkelreparasjoner/slik-lager-du-ditt-eget-mekkestativ

Det var enkel mekking med bytte av vokset kjede på to sykler, men så mye enklere å ha det i nogenlunde arbeidshøyde. 

  • Like 3

/Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sepeda skrev (9 minutter siden):

Du tar med alle? 😀

Hehe. Mye greier som skal med for dette eventyret men bare Sparken som er med altså 🙂

  • Like 1

Scott Spark - Scott Lumen - BMC Kaius - Gavia Fat Tony  - Wahoo KickrBike Shift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Sepeda klistret denne emne

 Min utsikt kl 02 fredag etter å ha fullført https://northcape4000.com/.  Som i år var 4150km , og stort sett motvind fra Danmark til mål. En fantastisk opplevelse, og føler meg ekstremt priviligert som har fått oppleve denne reisen.  Et eventyr uten like, med så mye artige og underlige opplevelse underveis.  Litt slitsomt tidvis, men det regulerer en jo selv.

Til dere som ikke har syklet ultra før; GJØR DET!!

20240802_030608.jpg

  • Like 14
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...