Gå til innhold

Tilhenger vs. bagasjebrett?


Anbefalte innlegg

perbl skrev (31 minutter siden):

Høres ut som dere alt har valgt basert på flere andre grunner, men er ikke akkurat dette problemet det du løser med tidligere nevnte Tailfin og montering vha akslingen? Jeg hadde hvertfall vurdert dette om jeg skal ha noe nytt til min grusdoning som også mangler fester.

Ikke helt fremmed for å skaffe det om jeg skal prøve meg på litt mer enn en overnatting om gangen, da jeg har en tendens til å pakke med meg litt for mye stæsj ift plassen jeg har tilgjengelig, og for glad i komfort til å leke skikkelig minimalist.

Siden vi skal ha med ganske mye bagasje, gikk vi for tilhenger. Tailfin er veldig fint, og kunne godt tenkt meg det til bikepacking. Men siden vi nå må dra med et lite hus og litt komfort også, var henger smartere tenkte vi. 

Det kan jo hende jeg tar helt feil, og dere leser følgende i avisen i sommer: "Brokk-utløsende henger funnet i Saltstraumen"

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sepeda skrev (På 7.6.2024 den 11.28):

Og da må jeg i tradisjon fra gamleforumet enda en gang legge ut denne bruksanvisningen for barnevognversjonen av Tout Terrain.

Grotesk omsorgssvikt, han har jo brukt en dukke i vogna opptil flere ganger. Noen må gå!

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutes ago, Alpers said:

Siden vi skal ha med ganske mye bagasje, gikk vi for tilhenger. Tailfin er veldig fint, og kunne godt tenkt meg det til bikepacking. Men siden vi nå må dra med et lite hus og litt komfort også, var henger smartere tenkte vi. 

Tipper dette er rett tenkt. Det er jo liksom ikke helt gamechanger med et par små sidevesker på Tailfin ift et raust bikepackingoppsett heller, selv om du får noe mer plass.

Skjønner jeg typen tur rett, ser jeg for meg det er mye mer turglede i å kunne ta med hakket for mye stæsj som kan gjøre livet i camp bedre enn å måtte kompromisse for å spare plass og vekt.

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...