Gå til innhold

Stjålet Colnago


Carlan

Anbefalte innlegg

Hei!

Det har stått en råflott Colnago låst i hagen vår i en måneds tid. Det at ingen vedkjenner seg den, og at den er låst med en 79 kroners kodelås fra clasern, samt har en annen lås hengende fritt gjør meg rimelig overbevist om at den er stjålet og plassert vår rolige hage i en slags buffertid.

 

Spre ordet og ta kontakt om dere kjenner rette eier.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen på forumet og takk for godt initiativ @Carlan

Antyd gjerne hvor i landet dette er - kan hjelpe for jungeltelegrafen.

Takk til @Espen for tips om register. Merk at det er flere, som NAF og Bikemember.

Om du ikke allerede er der, kan du vurdere Facebooks Stjålne sykler Norge

Men om du ikke kjapt finner eieren, må du ta kontakt med Politiet og opplyse at du har hittegods som sannsynligvis er tyvegods. Du bør ikke la sykkelen stå i hagen din eller på annet vis over tid oppbevare den.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utviklingen her er at jeg omsider lokaliserte serienummeret på supersykkelen. Den var selvfølgelig stjålet. Politiet kom og kappet låsen men fikk ikke tak i eieren og hadde ikke plass i bilen, så den ble stående i boden min til den ble hentet av en større politibil i dag. 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...