Gå til innhold

Alternativer til Google podcasts (som legges ned)


Anbefalte innlegg

Mye av min våkne tilstand består i å høre på podcasts, men nå skal appen jeg bruker legges ned, altså Google podcasts. Den har vært meget vellaget og uten særlig reklamestøy. Nå leter jeg etter alternativer til min android telefon (jeg kommer ikke til å nedverdige meg til å skaffe meg en iPhone). Har noen noen forslag til løsning? Jeg hører på mange forskjellige podcasts, alt fra ren faglitteratur, politikk, næringsliv, innovasjon, økonomi, psykologi, helse, trening, språk, osv. osv. Skulle gjerne hatt noen gode forslag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas skrev (På 24.5.2024 den 10.44):

Podcast Addict. Spotify er også bra om man har flere enheter.

Kommer ikke til å bruke Spotify, men Addict ser ut som det beste alternativet. Merkelig at ingen andre ser på dette som et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ace skrev (12 minutter siden):

Merkelig at ingen andre ser på dette som et problem

Tja, for min del setter jeg mer og mer pris på å ikke ha lyd rundt meg hele tiden. Så derfor ikke et problem. 

  • Like 1

/Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Furu skrev (12 timer siden):

Tja, for min del setter jeg mer og mer pris på å ikke ha lyd rundt meg hele tiden. Så derfor ikke et problem. 

Jeg leser... "jeg setter pris på å være kunnskapsløs og ignorant".

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man hvor lite man kan. Samtidig skjønner man at man kan langt mer enn folk flest.... derfor er det viktig å lære mer.... man blir både ydmyk og kunnskapsrik, noe som burde vært et mål for alle.....
 

  • Haha 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ace skrev (10 timer siden):

Jeg leser... "jeg setter pris på å være kunnskapsløs og ignorant". Jo mer man lærer, jo mer skjønner man hvor lite man kan (...) man blir både ydmyk og kunnskapsrik, noe som burde vært et mål for alle.....
 

Ace, er jeg helt på bærtur, eller er Supernalle tilbake?

Tre setninger og man gjenkjenner den ydmyke stilen 🙂

  • Like 2
  • Thanks 1

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...