Gå til innhold

Mistberget Ungdomsenduro søndag 26.05


Anbefalte innlegg

Ser det har gått litt under radaren flere steder, så jeg deler det her i fall flere har ungdommer i stallen som vil bryne seg litt. Jeg sender to stk oppover ihvertfall 🙂 

https://live.eqtiming.com/71235#dashboard

 

https://www.facebook.com/mistberget

 

  • Like 4

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var moro altså. Det ble heftig for 10-åringen med fire fartsetapper, men hun holdt koken og lykkefølelsen var nok stor selv om det kostet mye og ble noen feilskjær underveis.

Veldig bra arrangement, bra merking, bra med løypevakter og heiagjeng og i det hele tatt god stemning!

 

 

  • Like 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - dette var supert opplegg, selv om en av arvingene syntes starten på FE-1 var litt i bratteste laget. Var ikke der oppe selv riktignok.

Fikk meg en god runde rundt der som publikum på søndagen også, som prikken over i-en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FE1 var heftig ja. De yngre slapp heldigvis å starte med det bratteste henget, men det var plenty med tekniske elementer og A/B-linjer. Definitivt skikkelig enduro - mye tøffere enn hva vi pleier å trene på med ungene her. Men selv om jeg gnåla fælt om å slippe opp bremsen så kom arvingen seg bra gjennom. Og tempoet på mange av de yngste var imponerende.

  • Like 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...