Gå til innhold

Alternativ til kompressor for slangeløst oppsett


Anbefalte innlegg

Jeg har kompressor og Flash Charger, og bruker helst sistnevnte når det skal poppes dekk. Heldigvis har jeg en samboer som brakte en vanlig Joe Blow inn i forholdet, og den blir brukt til pumping. Ikke fan av at man må pumpe opp hele kammeret i tillegg til dekket når det skal pumpes uten boosting. 

Hvis man har noen dekk/felg-komboer eller innlegg, går det uten fortblåsing, men ellers er det fryktelig greit med en dekkpopper, ass. Hadd nok kjøpt en separat booster enn flash charger, men siden jeg vant denne, så har jeg den. Og den fungerer til formålet, og virker å være god kvalitet. Hodet et også greiere å jobbe ned enn Topeak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baronKanon skrev (5 timer siden):

Ikke fan av at man må pumpe opp hele kammeret i tillegg til dekket når det skal pumpes uten boosting. 

Man må ikke det med Topeak-pumpa altså. Det var en av grunnene til at den var en klar vinner i den testen jeg utførte. Bontragers pumpe fungerer sånn. 
Jeg bruker Topeak Booster pumpa hver dag. De fleste gangene uten å fylle kammeret så klart.  Byttet akkurat pumpehode. Det var en standard reservedel som de hadde inne på BikeFixx til 89 kroner. 

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...