Gå til innhold

Hvilket kredittkort velger man?


Anbefalte innlegg

Har innsett at det er på tide å skaffe seg et kredittkort, men hvordan avgjør man hvilket man går for? 

Kommer til å bli minimalt brukt men etter ferietur som involverte leiebil, har jeg innsett at det kan være greit å ha i forbindelse med reiser og slikt. Sett litt på Bank Norwegian, men er veldig grønn. Antar det er lurt å gå for noen som gir deg litt fordeler istedenfor å gå gjennom egen bank? 

Alle råd tas i mot med takk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har DNB Saga som hovedkort og er strålende fornøyd. Var på ferie i Hellas i fjor sommer og ble plutselig kontaktet pga et mistenkelig trekk på kortet som gjorde at de hadde låst kortet. Var ikke noe jeg hadde kjøpt så det fungerte jo bra. Dette medførte at jeg skaffet et ekstra kort fra re:member. Her er det endel (marginale) rabatter... 

https://www.remember.no/reward/rabatt/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikano for 2% konstant rabatt på alle matvarebutikker. Kombineres med trippel trumf (3% trumf-rabatt på torsdager hos Norgesgruppen) og/eller 1% medlemsbonus hos Coop. 
 

Morrow bank for 2% på netthandel. 
 

DNB saga for el-bil og laderabatt. 
 

Norwegian eller SAS-tilknyttede bonuskort for alt annet. 
 

Kan bli en del penger spart over et år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...