Gå til innhold

Transportering av sykkel på bil


Anbefalte innlegg

1 hour ago, parob said:

 

150,- på Finn, så det er en del billigere. I tillegg må jeg i så fall kjøpe 15mm adapter til noen hundrelapper.

Men det er ikke verd å spare penger hvis det er innmari knotete å holde sykkelen mens man forsøker å treffe med gaffelen i sporet og deretter lukke hurtigklemma.

Den prisen er nok vanskelig å konkurrere med ja.

Har kun erfaring med Proride, og det syntes jeg nå var ganske ok å holde på med på relativt ordinært høy bil, men nå er jeg greit lang på 184-ish. Har heller ikke testet det på mer moderne sykler, da det ble kassert for endel år siden etter at noen som lånte det hadde et hendelig uhell i et parkeringshus.

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet sykkelstativet i går, altså det Outride 561 jeg nevnte tidligere. Han hadde to stk. så kjøpte begge for 300,-.
Ser nå hvorfor de var såpass billige. Han manglet noen sylindermuttere og hadde feil T-bolter (feil i forhold til sprengskissen fra Thule i hvert fall). Ikke noe som ikke kan kjøpes rimelig på nett hos Thansen, så nå er alt på vei til hent-i-butikk.

15mm adapteren derimot, den har Thansen på nettsidene men kan kun hentes i et utvalg butikker - ingen i nærhet av Trondheim. Forstår ikke helt hvorfor de ikke kan sende den som hent-i-butikk slik som de andre delene jeg kjøpte, men la gå.

Er det noen som har gått helt vekk fra denne typen sykkelstativ og har en eller to 15mm adaptere til salgs så tar jeg dem gjerne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parob skrev (44 minutter siden):

(...)
15mm adapteren derimot, den har Thansen på nettsidene men kan kun hentes i et utvalg butikker - ingen i nærhet av Trondheim. Forstår ikke helt hvorfor de ikke kan sende den som hent-i-butikk slik som de andre delene jeg kjøpte, men la gå. (...)

 

Hvis en utvalgt butikk f.eks. er på Storo kan vi sikkert ordne en hent i butikk og send på post operasjon. 

LarsB
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet @LarsB men Storo er ikke på listen.

..og til @Stefan77 jeg er klar over dette. Vi har sykler med både boost og non boost, enn så lenge så tar jeg i mot det som kan skaffes. Jeg har hele vinteren på meg, mulig jeg får napp på Finn (hvis ikke så har takrails.no begge typer, men er en del dyrere enn Thansen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...