Gå til innhold

Sommerens viktigste avstemning: Sjokolade- eller jordbær kroneis?


Sommerens viktigste avstemning: Sjokolade- eller jordbær kroneis?  

125 stemmer

  1. 1. One kroneis to rule them all! Sjokolade- eller jordbær kroneis?

    • Sjokolade kroneis 🍫🍦
      69
    • Jordbær kroneis 🍓🍦
      56


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en softis i København i min ungdom, som angivelig var verdens største. Den var i hvertfall noe sånt som 60+ cm høy. Og jeg var bittelitt kvalm etter å ha spist den opp. Men verdt det? Selvsagt.

 

  • Like 2

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kompiser og jeg var på hyttetur og stakk ut på nærmeste spistested. Spurte om kuleis med "tre sinnsykt store kuler". En kule var større enn tre normalt er. De var enorme 😅

Etter å ha spist opp hver vår, så gikk vi og spurte om tre sinnsykt store kuler til. Han gutten i kassa leverte til 10/10 den dagen 🙌

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sepeda skrev (19 minutter siden):

Jordbrkroneis.jpg.9f56e4408e5fb7d0c5d1265d36bab0c8.jpg

Da har vi dokumentert at jordbær kroneis er:

Hva sier forumet?

Nei, vi vil ha den brune!!!

😀

Tilliten til forumet har fått et kraftig tilbakeslag... De som fremdeles er til å stole på bør skrive "Jordbær kroneis" i signaturfeltet.

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om man først er i markedet for å spise pappkartong med noe som ligner på is på innsiden, så kan man jo like gjerne gjøre skandalen komplett og spise den med det som sikkert skrapes opp fra gulvet hos Mondolez 😄

 

  • Sad 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (På 22.5.2024 den 9.01):

Neste avstemming bør vel gå på;

Hvem lager best krone-is? Hennig-Olsen, eller Diplom Is?

Det kan eventuelt bety sammenbrudd for forumet 🙄

Må ta med "isbjørn Is" også da, for å se om noen trenger hjelp.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbjørn-Is er litt sånn "det beste kameraet er det du har med deg". Det vil si, den beste isen er den du ikke kan la være å kjøpe, slik at du alltid har is i fryseren.

Og bare så det er sagt, hvis man diskuterer hva som er "best" av Hennig-Olsen og Diplom-Is og mener at Isbjørn-Is ikke er i samme liga så har man ikke skjønt hvor lavt på skalaen alle tre ligger. 😉

  • Like 1

Everytime you change gear, God kills a kitten - CtheBM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt gjennom flere år her i Norge er kirsebæris med sjokoladebiter fra isvogna i Birkelunden. Den er produsert av Kulinaris. 
Spiser den kun i Birkelunden. Første kule på våren, siste på høsten. Så stenger de for vinteren…

  • Like 4

/Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Furu skrev (41 minutter siden):

Min favoritt gjennom flere år her i Norge er kirsebæris med sjokoladebiter fra isvogna i Birkelunden. Den er produsert av Kulinaris. 
Spiser den kun i Birkelunden. Første kule på våren, siste på høsten. Så stenger de for vinteren…

Det høres ut som om vi snakker om Norges største iskrem. Med mindre det er to ulike is...

Endret av torbjornhb
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (1 time siden):

Og jeg kunne ikke ha vært mer seriøs!😅

Det var en ganske ekstrem spøk fra min side, så bra om den gikk hus forbi 😖

Nyheter fra London og sånt. Kannibaler, nullos osv. Langt fra jordbær kroneis.

Beklager.

  • Like 1
  • Haha 1

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...