Gå til innhold

Sommerens viktigste avstemning: Sjokolade- eller jordbær kroneis?


Sommerens viktigste avstemning: Sjokolade- eller jordbær kroneis?  

125 stemmer

  1. 1. One kroneis to rule them all! Sjokolade- eller jordbær kroneis?

    • Sjokolade kroneis 🍫🍦
      69
    • Jordbær kroneis 🍓🍦
      56


Anbefalte innlegg

Om vi ser bort fra kjeksen, som i denne sammenheng er å anse som kartongen som sykkelen kommer i, er jo kroneis med både jordbær og sjokolade mest hvite, men med røde eller brune elementer.

Jeg tenker da at dette er en rettferdig oppsummering av de to alternativene:

image.png.dc373e335dd6ccec0e131e27a4bdfb3e.png

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 4

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg var også sikker på at jordbær skulle gå av med seieren her. Men som i mitt forhold, hvor min partner åpenbart tar feil, så er det faktisk helt dødt løp etter hele 62 stemmer. De som stemmer på sjokolade må være triatleter (eller S08-fans, slik som min samboer):

image.png.112ec3c62195a5356a64af7c57bc38ab.png

Endret av Raskall
  • Haha 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gått langt ut over mine moderateur-fullmakter og satt opp automatisk kickban på alle som stemmer på sjokolade.

Altså, kjipolainen-sjokolade vs jordbær? Begge deler smaker jo strengt tatt bedrøvelig, sammenlignet med skikkelig italienske varer (som selvfølgelig er benchmark for enhver syklist) men jordbær er MINST ræva av de to.

 

  • Haha 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andersar skrev (13 minutter siden):

Jeg har nå gått langt ut over mine moderateur-fullmakter og satt opp automatisk kickban på alle som stemmer på sjokolade.

Det inkluderer @baroudeur Bare så du er rede til å ta følgene.

  • Haha 2

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg ikke skjønner er hvorfor i all verden @torbjornhb la denne ut i Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås. Spørsmålet er åpenbart sykkelrelatert. Jeg vurderer å flytte den til Landeveissykler, utstyr og mekking.

Like håpløst av trådstarter som i avstemningen hans om én sykkel der han ikke tok med det åpenbare alternativet, som er flyvende med øks, motorsag og flammekaster. Og resultatet ble da også der helt feil.

  • Haha 1

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamenn!
Jeg liker begge to. Jeg sykler både landevei og terreng. Jeg har pressfitkranklager og skrudd. Pendleren min har dekk og tubeless. Jeg drikker kaffe med og uten koffein. 

Hvorfor er det ikke en knapp for begge. image.jpeg.9d003847a9012bd94f8afeb33040b539.jpegNå føler jeg meg ekskludert, og vurderer å sykle til kiosken på  Nesset etter verdens nest største softis. Den største fåes på Sætre og det er litt langt på terrengsykkel etter jobben. 

LarsB

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke overgå Lars' softis mot en bakgrunn av Colnago, men prøver meg med softis mot en bakgrunn av Okutama. 1100 meter over havet i november 😃

image.jpeg.9fb0d05ba3adf840eddc4db95a22ab55.jpeg

Skulle valgt jordbærsaus 😖

LarsB skrev (13 timer siden):

Jeg liker begge to (...) Hvorfor er det ikke en knapp for begge.

Pick a kroneis and be a dick about it.

  • Like 2

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...