Gå til innhold

Den store «Javæl?!»-tråden


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har Campa. Alt er tilgitt.

Det sagt så er jo den nye Super Record WRL-gruppa til Campa helt i kokoland, helt tilpasset denne tråden.

Endret av Valentino
  • Haha 3

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard skrev (25 minutter siden):

Jeg hadde glatt tatt den der… og hatt 50k til overs! 

Ja, om du velger denne til kun 130k, har du jo i realiteten tjent 50k 😀

 Girl math

  • Like 1
  • Haha 3

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Sepeda said:

Absolutt. Selvsagt. Åpenbart.

Men for å være alvorlig et øyeblikk, er jeg som @Howard mer i tvil om motorsykkel.

Og med det kommer vi til den uunngåelige GCN Tech-videoen. Tro det eller ei.

Dette er bare mulig fordi motorsykler er altfor billig. Bare vent så øker de 3x prisen de også, så blir det velstand i universet igjen - og tråsykler til 200k normaliseres. Billig jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Og hos Colnago, en køståmlakka C68 med Campa Super Record WRL og Bora Ultra WTO 45 DB til GBP 16754. 1 GBP = NOK 13,57:

image.png.7d45d22bebc9788b71ce5bebf9b653ec.png

Grei gubberacer, si.

Endret av Valentino
  • Like 1
  • Thanks 2

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sepeda skrev (På 20.5.2024 den 12.18):

Om vi holder oss til hyllevare i Norge, tror jeg vi har en vinner her (...)

Screenshot_20240520_120159_SamsungInternet.jpg.da7218a3d5dba6fa75d1bd7c1b2b2a40.jpg

Og der står den og skinner.

20240523_151455.jpg.b10c257500d87a13aad10edcc5a61f1c.jpg

Dessverre med strategisk lite luft i dekkene, så jeg kunne ikke sykle av sted med den.

For øvrig må jeg gi ros til Anders hos Sykkeldelisk i Bogstadveien for imponerende innsikt både i alle tekniske sider av modellen, ned til egenskapene til harpiksen som brukes i den fjærlette rammen, og alle tjenestene som produsenten yter til eierne av de eksklusive modellene. Om jeg bare hadde vært mer velstående, syntes det et øyeblikk som en fullstendig normal og fornuftig investering å bla opp 200.000. Særlig når jeg selv kan bestemme lakkering.

karbon.jpg.5631344e6616db578a82b3211529b2e5.jpg

Undertegnet av den ansvarlige i Officine Mattio for å legge både karbonfibre i støpeformen og montere sykkelen. Én mann følger bygget fra fiber til dekk.

Og så har Sykkeldelisk selvfølgelig tatt inn klær under samme merke som man kan bruke bonusen på 😀

Anders og jeg var forresten skjønt enige om at de som trenger en Cannondale SuperSix Evo Lab71, definitivt ikke kjøper den.  Mens de som definitivt ikke trenger den, kjøper den 🙂 Selv falt jeg for en standardmodell i Viper Green 😎 Den fargen er kanskje enda raskere enn rød. Kanskje.

  • Wow 1

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...