Gå til innhold

Gratulerer med dagen sykkel-Norge!😃🇳🇴


Anbefalte innlegg

Sykkel.org har jo blitt et herlig lite samfunn i deg selv. Derfor er det på sin plass å si:

Gratulerer så mye med dagen til alle sykkel entusiaster!😃🇳🇴☀️. Hipp hipp hurra for 17.mai!🇳🇴

Måtte dagen bli god uansett om det er med eller uten sykkel mellom beina. Ønsker dere en herlig dag og feiring!

Og til deg som ikke nødvendigvis har det så bra: En ekstra god hilsen til deg. Du er like viktig som alle andre 

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Sepeda
innlegg ble belønnet av Sepeda!

"Raskall er belønnet med Superstjerne for best stil 17. mai."

Raskall ble tildelt merket 'Superstjerne' og 50 poeng.

Gratulerer med overstått, folkens. Jeg har kommet i en alder hvor alle forpliktelser på 17. mai er borte. Derfor kan jeg gjøre akkurat som jeg vil. I år jobbet min samboer, så da la jeg optimistisk ut på det som skulle bli min første gran fondo på 3-4 år. Dessverre begynte krampene å melde seg allerede etter 5 mil, så jeg droppa den planlagte runden rundt Larkollen og dro rett hjem fra Rygge. Ble dessverre bare 80km.

Det var nok litt vel optimistisk å skulle orke en GF når årets lengste sykkeltur i forkant var på ca. 4 mil. 

Jeg sykler alltid en tur på en time eller tre på 17. mai. Det gjøres i festantrekket mitt. Det er den eneste gangen i året jeg bruker den trøya. Graulterer med overstått, vel eller ikke;

 

PXL_20240517_110014484.jpg

Endret av Raskall
  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raskall skrev (11 minutter siden):

Gratulerer med overstått, folkens. Jeg har kommet i en alder hvor alle forpliktelser på 17. mai er borte. Derfor kan jeg gjøre akkurat som jeg vil. I år jobbet min samboer, så da la jeg optimistisk ut på det som skulle bli min første gran fondo på 3-4 år. Dessverre begynte krampene å melde seg allerede etter 5 mil, så jeg droppa den planlagte runden rundt Larkollen og dro rett hjem fra Rygge. Ble dessverre bare 80km.

Det var nok litt vel optimistisk å skulle orke en GF når årets lengste sykkeltur i forkant var på ca. 4 mil. 

Jeg sykler alltid en tur på en time eller tre på 17. mai. Det gjøres i festantrekket mitt. Det er den eneste gangen i året jeg bruker den trøya. Graulterer med overstått, vel eller ikke;

 

PXL_20240517_110014484.jpg

Herlig 😃. De som så deg suse avgårde må ha blitt oppriktig glad 🤗🇳🇴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (38 minutter siden):

Herlig 😃. De som så deg suse avgårde må ha blitt oppriktig glad 🤗🇳🇴

Håper det. Jeg syklet meg gjennom 3-4 feiringer. Syklet blant annet motsatt retning av en flott bilkortesje i Saltnes. Var kjempegøy.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

17. mai kl. 04. Våknet i Nordmarka til en kakafoni av ymse fuglelyder i tillegg til orrfuglleik fra to forskjellige steder som gav en stereovirkning. Dampen lå som et tåkeslør over vannet. Pakket sammen da jeg som de tidligere dagene forventet kraftig vind og kraftige vindkast som gjorde dagtid noe utrivelig.
Orange varslingsflagg bak på sykkelvogna ble byttet ut med norsk flagg for anledningen. På stien kl. 07 møtte jeg 3 flotte og joggende damer med norske flagg i hendene. De så at også jeg flagget. De vinket med sine og ropte hurra og jeg ønsket dem en god 17.mai.
Slike små hyggelige møter gir en god start på hvilken som helst dag.

Endret av san
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

san skrev (1 minutt siden):

17. mai kl. 04. Våknet i Nordmarka til en kakafoni av ymse fuglelyder i tillegg til orrfuglleik fra to forskjellige steder som gav en stereovirkning. Dampen lå som et tåkeslør over vannet. Pakket sammen da jeg som de tidligere dagene forventet kraftig vind og kraftige vindkast som gjorde dagtid noe utrivelig.
Orange varslingsflagg bak på sykkelvogna ble byttet ut med norsk flagg for anledningen. På stien kl. 07 møtte jeg 3 flotte og joggende damer med norske flagg i hendene. De så at også jeg flagget. De vinket med sine og ropte hurra og jeg ønsket det en god 17.mai.
Slike små hyggelige møter gir en god start på hvilken som helst dag.

Ahhh 🙌. For en stemning! Norge på sitt beste! 🇧🇻

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...