Gå til innhold

Langermet trøye og bib til vår/høst


Anbefalte innlegg

Ser at både Sportful Fiandre Light 💗 og fordelene av kombinasjonen kortermet trøye/jakke og armvarmere er nevnt.

Du finner den kombinasjon nytt/knapt brukt, med matchende hansker og cap, i mitt vesle sommerutsalg.

Med rette undertrøye, slik JoeT skriver, er det et solid oppsett som jeg vil anbefale uavhengig av at jeg tilfeldigvis selger. Har selv endt opp med dobbelt opp av Light-serien.

Kraftige synlige farger er gjerne ikke så elegant foran speilet i butikken, men ut på veien er det akkurat det man trenger, særlig vår og høst.

image.jpeg

  • Like 1

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.2b31fa95dc154bc1e2592c44b05c0a91.png

Men ser lovende ut for Dawn Patrol på torsdag, ikke sikkert man trenger så heftig tøy da likevel, får se om Girotrøyen ankommer i tide til test. Ramlet inn en Cervelo RS her idag også om ønsker å bli luftet 🙂

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på de langermede trøyene fra Rapha, typ classic eller brevet-kolleksjonen. De har noe merinoull i seg og er behagelig å ha på. 
 

Har også en brevet jersey/jakke som er en slags jersey med vindstopper i front. Har brukt den mye i vær rett over 0 og opptil 10ish. Tror denne er det nærmeste du finner nå: https://www.rapha.cc/no/en/shop/mens-brevet-insulated-jacket/product/BIJ06XXHRF

Av bib så har jeg Assos Tiburu eller Equipe RS Spring Fall som er litt tykkere i stoffet, bra vind og vannavvisende og god kompresjon. Sommer bib brukes kanskje bare i juni/juli her i Oslo.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giro Windbloc Longsleeve i hus, veldig fin jakke/jersey, men kanskje bittelitt mye softshell. Passform er egentlig ganske spot on, noe som er litt kritisk med softshell, men ermene er ganske korte, og småtrange, noe jeg mistenker fort kan bli enormt irriterende spesielt hvis jeg har en ulltrøye under. Må finne noe å ha på under for å teste, mistenker at den går i retur.

Heldigvis meldt varmt til dawn patrol på torsdag, så den hadde nok blitt for varm der uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...