Gå til innhold

The Bright Midnight 2024


Anbefalte innlegg

phillipka skrev (17 timer siden):

Justinas har vel antydet noe om en ny utfordring i nærheten av Geiranger? Luisa Werner spurte på Whatsapp om neste års rute ville inkludere Trollstigen og Geiranger, og Justinas svarte "Trollstigen yes, but I will go to scout another possible option around Geiranger that looks amazing!" 

Kan jeg gjette ? Eidsdal-Nordal-Eidsdal ? Grusveien/seterveien der er jo beskrevet i ett gammelt Landevei blad som en flott opplevelse. For antar ørnesvingene og Dalsnibba skal med og da ser jeg ikke andre naturlige "detourer" ? og droppe Geiranger/Dalsnibba for Hellesylt og gamle strynefjellesvegen antar jeg heller ikke er aktuelt, men den hadde jo vært mulig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Hellesylt og gamle strynefjellevei da ? Tunnelhelvete etter Valdal da, men ikke så langt ? Evt går det vel en sti på utsiden av tunnelene på "nye" Strynefjellesveien, men slik jeg forstår den så er den røff nok nedover på stisykkel så overrasket hvis en tenker det som "hike" alibiet. Gamle Strynefjellsvei er jo en semi-klassiker på sykkel og kan forsvare å droppe Geiranger av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...