Gå til innhold

Uno-X fremover


altitude

Anbefalte innlegg

Gråstein skrev (50 minutter siden):

For ASO så kan det jo leses andre veien også: UnoX tok jobben med å satse på Touren foran klassikere. 

Jeg er dog litt redd for at ASO leste litt bak resultatene og ser at klatretrøyen til Abrahamsen tross alt var litt flaks. Tror de må håpe på at ASO i år sier at kvaliteten på non-WT er såpass høyt at de gir et ekstra wild card.

Klatretrøye eller ei, han syklet jo sjukt offensivt. Så det er garantert positivt. Han reddet jo touren til UNO X. 
 

Å kjempe mot Alaphillipe og Hirchi er nok likevel seigt. 

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alle olje-diktatur-sponsorene og drivstoff-selskapene er det forfriskende med en klokkesponsor igjen på toppnivå. Arven etter Festina er fin å ta opp for sveitserne i Tudor. 😉 

 

  • Like 2
  • Haha 2

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke se for meg at Uno-X skulle velges foran et lag med Hirschi og Alaphilippe, det måtte i så fall være dersom det skulle oppstå noen doping-saker rundt Tudor eller om Uno-X signerte Mads Pedersen, Vingegaard eller Withen Philippsen 🙂

Hadde de hatt 8x Abra eller dersom Kristoff hadde vært 8 år yngre, ville det nok vært en no-brainer for ASO, men det blir for mye listefyll slik de er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...