Gå til innhold

Røverkjøp og gode tilbud


Akaly

Anbefalte innlegg

Herregud, de gjør det ikke lett å forstå snitt, materiale og tykkelse med de kolleksjonbeskrivelsene...

Sitat

Embracing time spent alone. Exploring the opportunities of having nothing but the moment, the bike and your movement. What came before - whether deliberate or a result of circumstances beyond your control - is irrelevant. Inspired presence is our ultimate ambition. Solitude Late Drop. 

 

  • Haha 1
  • Confused 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horpest skrev (På 30.1.2024 den 11.45):

Noen erfaring med denne siden?

En kompis trengte et hjulsett og jeg bestile for ham, fra Merlin, som de bygget.  Da de kom, var de dårlig byde, løse eiker og greier, så jeg måtte gå over de og få de på stell. Etterhvert kom melding om at de ba om omtale av kjøpet.  Så jeg ga to stjerner av fem mulige, og skrev at det var dårlig håndverk.  Den omtalen kom aldri på websidene deres, tydeligvis filtrerte de bort ting som ikke var helt topp. Så det ble med det ene kjøpet. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utgaven på XXL sidene som ikke heter 23/24. Synes den fungerer fint til minus 1-2 med en merinoullsokk som er ment for aktivitet.

Vet ikke om bildeforskjellene er helt representativt. Jeg har 42.5 i S-Works (terreng)sko og har 42-43 i skootrekket. Sitter bra på.

Edit: Sitter bra på = Stramt.

  • Like 1

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvor gode tilbud det ender opp på med moms etc, men det var en god del som stakk seg bra ut her syntes jeg (feks £445 for en MY2024 X2 demper)

https://www.cotic.co.uk/outlet/

"total shown is exclusive of VAT
please note that you are responsible for paying any tax and/or fees liable on import
postage and packing for bikes to Norway is now free"

 

 

Endret av Ndreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://bikeshop.no/super-bike-tools/95000/superb-95000-verktøysett-inkludert-20-verktøy?utm_source=Bikeshop.no+-+Nyhetsbrev&utm_campaign=f3772a590c-dm_kampanje_vårsykling_2024&utm_medium=email&utm_term=0_eee14771ab-f3772a590c-101738377

Er dette et bra sett om man ikke har særlig til verktøy fra tidligere? Likte sånn at alt var i en koffert, men om det ikke er noe man har særlig bruk for hjelper jo ikke det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere deler jeg aldri ville hatt bruk for på egne sykler. Høy what year is it?-faktor over sånne krankpresseverktøy om man hovedsaklig har noenlunde moderne sykler.

Prismessig greit, men for å skru på egne sykler vil du fort få behov for flere dimensjoner på ting tipper jeg, så da forsvinner kanskje hele appellen med kofferten og.

Om man starter fra scratch, kan det ofte være noe penger å spare på en koffert, men denne syntes jeg så litt tynt utstyrt ut. 

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mralfred skrev (11 timer siden):

Hentet min i går. Jeg fikk HV S, ikke HP S. Helt ok for meg. Ser at de har endret både pris og beskrivelse på linken nå.

Jeg fikk også HV S, men ser at XXL´s egen merking har vært HP S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...