Gå til innhold

Røverkjøp og gode tilbud


Akaly

Anbefalte innlegg

olve skrev (2 timer siden):

Ser at M og XL er utsolgt nå, kan bli spennende å se om det kommer noen VOTEC-rammer på Finn den nærmeste tiden.

Jeg vurderte veldig å slå til, men fornuften seiret. Powerkranken til Shimano er jo ikke kjent for å være særlig nøyaktig heller, og enn så lenge klarer jeg meg fint med 11-delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olve skrev (2 timer siden):

Ser at M og XL er utsolgt nå, kan bli spennende å se om det kommer noen VOTEC-rammer på Finn den nærmeste tiden.

Ble jo også solgt på fahrrad.de etc, antar fra samme lager med samme lagerbeholdning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en som er på jakt etter én sykkel til landevei, blandevei og grævvel, må jo dette være et supert utgangspunkt! 
Jeg tror ikke rammen er så dårlig som flere her skal ha den til å være. Votec er ikke kjent her på berget, men var vel gabske utbredt på kontinentet. Om jeg ikke husker feil var det mye Votec i løypene i Hafjell ifm WC. 
Det virker imidlertid som Votec nylig er avviklet, noe som kanskje forklarer prisen..,

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (15 minutter siden):

Er velocompact kanskje litt kort for moderne stisykler? Synes å huske noen nevnte noe om det på forrige forum

Min familie bruker bare barnesykler, så det går nok bra. Jeg skal dobbeltsjekke med en ny Scott Spark i str. S

Endret av kjerts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas skrev (2 timer siden):

Ny mulighet til torsdag-lørdag.

Skjønner at ingen er interessert i å tape penger, men fortsatt pillråttent av Braasport å skyte prisene i været på sykler, sykkelutstyr osv. rett forut for DNB sitt supertilbud. I tillegg ser jeg at de har fjernet flere produkter fra nettsiden sin for å unngå at disse kan kjøpes til rabattert pris.👎

Eks. Trek Domane SL6 som i flere måneder har kostet 46 999,- føk opp til 57 999,- i dag! Den samme sykkelen kostet 43 999,- sist gang det var DNB sitt supertilbud hos Braasport i oktober 2023. 

(https://braasport.no/sport/sykkel/landeveissykler/domane-sl-6-gen.4-landeveissykkel/104745/satin-trek-black

Skjermbilde2024-01-23kl_17_37_21.png.3117e64b8ee8cb342c98e4a575c401f7.png

  • Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legendarisk skrev (12 timer siden):

Skjønner at ingen er interessert i å tape penger, men fortsatt pillråttent av Braasport å skyte prisene i været på sykler, sykkelutstyr osv. rett forut for DNB sitt supertilbud. I tillegg ser jeg at de har fjernet flere produkter fra nettsiden sin for å unngå at disse kan kjøpes til rabattert pris.👎

Eks. Trek Domane SL6 som i flere måneder har kostet 46 999,- føk opp til 57 999,- i dag! Den samme sykkelen kostet 43 999,- sist gang det var DNB sitt supertilbud hos Braasport i oktober 2023. 

(https://braasport.no/sport/sykkel/landeveissykler/domane-sl-6-gen.4-landeveissykkel/104745/satin-trek-black

Skjermbilde2024-01-23kl_17_37_21.png.3117e64b8ee8cb342c98e4a575c401f7.png

Det er vel DNB som tar tapet? Trodde det var banken som gav rabatten slik jeg har forstått det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (36 minutter siden):

Det er vel DNB som tar tapet? Trodde det var banken som gav rabatten slik jeg har forstått det tidligere.

Jeg vil tro det er en deling av kostnaden. Da Danske Bank hadde en lignende ordning fikk jeg vite at de delte 50/50 på kostnaden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SRAM X5 9-delt gir på Bikester. De har storsalg på bakgir og girhendel på disse nå. 60-65% rabatt. Jeg bytta på elsykkelen nå fra Shimano Alivio. En helt ny verden med SRAM girene. Bare å klikke opp og ned, glir lett som bare det. Alivio giret var mye mas med, lirking og draing i spakene. 9-delt Shimano Alivio ser ut til å være ganske standard på elsykler, anbefaler alle som har det å bytte til SRAM X5 nå, koster bare 340kr totalt på salget hos Bikester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...