Gå til innhold

Røverkjøp og gode tilbud


Akaly

Anbefalte innlegg

 

rosandholm skrev (38 minutter siden):

Ramma ble lansert i 2019 og er litt utdatert.

Utdatert? Hvordan da? Syns den gamle både ser bedre ut og virker mer moderne enn den nye 2024-modellen som er mer ren klatresykkel? Trodde aero og klatresykkel hadde grodd sammen til nå... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamez skrev (2 timer siden):

 

Utdatert? Hvordan da? Syns den gamle både ser bedre ut og virker mer moderne enn den nye 2024-modellen som er mer ren klatresykkel? Trodde aero og klatresykkel hadde grodd sammen til nå... 

Dårlig formulert av meg, er bare at det har kommet en ny Orca. Enig med deg angående ny/gammel ramme 😊

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikester sitt salg er nevnt flere ganger nå, men vel verdt å minne på. Mye fine dekk på tilbud og BikeYoke Revive i 31,6 og 185 mm dropp til 2900 er vel en fin pris i dag:  https://www.bikester.no/bikeyoke-revive-remote-dropper-setepinne-o316mm-185mm-1708508_5147141.html

 

Billig gaffel til junior? https://www.bikester.no/bikeyoke-revive-remote-dropper-setepinne-o316mm-185mm-1708508_5147141.html

Jeg har for mange jakker, men den her så fin ut... https://www.bikester.no/pearl-izumi-prospect-barrier-jakke-herre-1725569_5180549.html

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da landet jeg endelig på den årelange grublingen ny sykkel eller ny gruppe, siden Bikeshop har 105 di2-gruppe (riktignok minus kabler og bremseskiver) til 12000. Det er omtrent samme pris som Braasport hadde for dnb-kunder tidligere i høst.

Hvis Sunflyer kan tråkke på tvers av kontinenter med dette, er 105 mer enn godt nok for søndagsturene mine 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ktodnem skrev (50 minutter siden):

Da landet jeg endelig på den årelange grublingen ny sykkel eller ny gruppe, siden Bikeshop har 105 di2-gruppe (riktignok minus kabler og bremseskiver) til 12000. Det er omtrent samme pris som Braasport hadde for dnb-kunder tidligere i høst.

Hvis Sunflyer kan tråkke på tvers av kontinenter med dette, er 105 mer enn godt nok for søndagsturene mine 🙂

Salg på bremseskiver også! Kjøper du CL900 tror alle du har Dura Ace uansett 😉

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (1 time siden):

Salg på bremseskiver også! Kjøper du CL900 tror alle du har Dura Ace uansett 😉

Takk for salgstips 👍, det ble to skiver og og klosser. Tenkte ta klosser uten kjølefinner, men ikke på lager, så daså. 
ultegra, iom at gruppa er det! 
Tett på nye bremser det gitt! 🙂

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Elverum skrev (På 2.1.2024 den 23.33):

Takk for salgstips 👍, det ble to skiver og og klosser. Tenkte ta klosser uten kjølefinner, men ikke på lager, så daså. 
ultegra, iom at gruppa er det! 
Tett på nye bremser det gitt! 🙂

Der var pakke henta, så nå tenker jeg lang vandring på hendel blir noe bedre

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...