Gå til innhold

Røverkjøp og gode tilbud


Akaly
Melding lagt til av Andreas,

Produktene i Røverkjøp og gode tilbud diskuteres videre i tråden Diskusjon angående Røverkjøp og gode tilbud.

Anbefalte innlegg

Godt forslag, dette er vel et sånt scenario der jeg synes internjustis blant brukere bør styre framfor hard modereringsmaktbruk.

Ikke tid til å gjøre rydding akkurat nå jeg hvertfall, men det er vel ingen som hindrer noen i å lage en sidetråd som kan ha rollen som metadiskusjon om tilbudene fra nå av. 

Iom at supertilbud ikke varer evig, ser jeg jo heller ikke på det som så viktig å ha verdens ryddigste tråd på de gamle sidene "ingen" er interesserte i lengre.

  • Like 3

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perbl skrev (2 timer siden):

Iom at supertilbud ikke varer evig, ser jeg jo heller ikke på det som så viktig å ha verdens ryddigste tråd på de gamle sidene "ingen" er interesserte i lengre.

Dette, samt at det ikke akkurat tar mange sekunder å sjekke om nye innlegg er av interesse eller ei, gjør at jeg ikke syns dette er noe å lage en sak utav. Men de som ønsker å ikke gå glipp av de uerstattelige sekundene må gjerne opprette en sidetråd der diskusjoner kan tas.

Edit: Ser at enkelte får mailvarsel på nye innlegg i tråden, skjønner at det er kjedelig så kommer ikke flere irrelevante innlegg fra meg da, skal heller ta det i sidetråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det ingenting å si at tråden ikke er så ryddig, problemet er at all sidediskusjonen (og noen ganger ren flåsing) gjør det litt håpløst å abonnere på denne tråden. Jeg har fått maaange spammails de siste dagene. Så for min del har en sidediskusjon bare en hensikt om det faktisk postes der fra start, og det tror jeg ikke kommer til å skje. Det første oppfølgingsinnlegget er som regel ganske uskyldig, men så tar det av noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arne_and skrev (1 time siden):

For min del har det ingenting å si at tråden ikke er så ryddig, problemet er at all sidediskusjonen (og noen ganger ren flåsing) gjør det litt håpløst å abonnere på denne tråden. Jeg har fått maaange spammails de siste dagene. Så for min del har en sidediskusjon bare en hensikt om det faktisk postes der fra start, og det tror jeg ikke kommer til å skje. Det første oppfølgingsinnlegget er som regel ganske uskyldig, men så tar det av noen ganger.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perbl skrev (2 timer siden):

Godt forslag, dette er vel et sånt scenario der jeg synes internjustis blant brukere bør styre framfor hard modereringsmaktbruk.

Ikke tid til å gjøre rydding akkurat nå jeg hvertfall, men det er vel ingen som hindrer noen i å lage en sidetråd som kan ha rollen som metadiskusjon om tilbudene fra nå av. 

Iom at supertilbud ikke varer evig, ser jeg jo heller ikke på det som så viktig å ha verdens ryddigste tråd på de gamle sidene "ingen" er interesserte i lengre.

Jeg gjorde det enkelt. Opprettet:

Så kan medlemmene ta produktdiskusjonen der, gjerne med link til originalinnlegget herfra.

Tror det blir vel mye adm. jobb å kontrollere/rydde dette for oss moderatorer, men både oppførselen og indrejustisen hos brukerne er særdeles god på forumet, så antar de ordner opp selv. Om noen blingser, så er det vel ikke krise, men det er jo fint at det hovedsakelig er tilbudene som dukker opp i denne tråden og produktdiskusjonene i den andre. Vil anta flere enn meg, kun ser i aktivitetsfeeden, og hvis det er mye "off-topic" i denne tråden mister man jo litt fokus. Eller slik @arne_and nevner.

(Får takke @Soeder for sin cargobike-update, for det var sånn jeg fikk med meg XXL tilbudet som tidligere var nevnt i denne tråden uten at jeg fikk det med meg. Litt av grunner som nevnes over. Om alt går etter planen har min moder ny elsykkel som hun har bedt meg "finne ut av" i typ et år 😅 Realt røverkjøp. Ikke cargobiken, men elsykkel med lavt innsteg i XS)

  • Like 6
  • Thanks 3

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde et helt idiotisk godt kjøp på XXL i dag. Cube Stereo One44 Pro. XXL-pris 30000, 30% rabatt ble 21000. Det inkluderer

  • GX på alt bortsett fra kjede i drivverket
  • Magura-bremser
  • Senkepinne
  • Forekaster 3C-dekk
  • Pike Select
  • Deluxe Select
  • C:62-karbonramme med lagring i ramma

Ble ett stk ganske happy sønn, ja. Str small ser ut til å gå som fot i hose på en på 150 og oppover.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30% bonus hos XXL i helgen.

Ikke lest vilkårene nøye, men om det ikke er noen sperrer er det mulig å få 30% på sykkel (gjelder til søndag) og så 30% bonus på kjøpsprisen.

Pris kr 10 000 -> Medlemspris kr 7000 -> Bonussjekk kr 2100. Såfremt en har andre ting en skal kjøpe (om en måned) er det vel over 50%.

Edit: Står intet i eposten at det ikke gjelder med andre tilbud. Starter ved midnatt, så antar det kommer en infoside da.

Edit:

Sitat

Akkurat nå får du 30% XXL Reward-bonus på ditt neste kjøp!*

Vi feirer 1 år med XXL Reward og gir deg 30% superbonus på alle varer – kun denne helgen! Sjekk ut utvalget på nett, eller din nærmeste butikk.

 

Eksempel: Handler du for 1000kr, får du en bonussjekk på 300kr om 30 dager.

 

Slik fungerer det:

  1. Handle som vanlig
    1kr = 12 bonuspoeng i kampanjeperioden
     
  2. Få bonusen
    Etter kjøpet vil poengene vises på kontoen din innen 48 timer, men vil være i en venteperiode på 30 dager.
     
  3. Bruk bonusen!
    Så snart venteperioden på 30 dager er utløpt, konverteres bonuspoengene til en bonussjekk som du kan benytte ved din neste handel.

*Gjelder for deg som er eller blir XXL Reward medlem. Kampanjeperioden gjelder fra 11.10-13.10.2024

 

  • Like 1

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard skrev (På 11.10.2024 den 18.22):

Giant TCR Advanced Pro 0 Di2 til 49.990 på Olympia Sport AS. 

Om det er med Ultegra 12 delt di2 så er det en bra pris.

Men Merlin Cycles kjører kampanje på Lapierre sykler, topramme med komplett Dura Ace di2 gruppe og carbon hjul til 48000 kr
60k ferdigtollet og fraktet til dør i Norge. DET er billig det.

https://www.merlincycles.com/lapierre-xelius-sl-90-dura-ace-di2-carbon-road-bike-321355.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/30/2024 at 10:40 AM, rosandholm said:

XXL med 30% på sykler. Dette må jo være en nobrainer om man er ute etter gravelsykkel med 1x:

image.png.e694034a4fd564a1c9190513d5c38b8d.png

Ganske uslåelig pris for karbonramme og GRX 822. Blir å bytte ut en Scott Speedster Gravel 30 som var ment for vintersykling. Det var 30% superbonus på toppen av dette igjen, så om jeg forstår poengsystemet riktig fikk man 5000,- i bonussjekk, altså en sykkel til "11 000,-"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...