Gå til innhold

Røverkjøp og gode tilbud


Akaly

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (2 timer siden):

Så lenge man er klar over at det er en eldre modell (dagens heter RoS 2). Fortsatt gode jakker. Så de hadde rester fra Anton oppe på Intersport outlet på Lade i Trondheim til samme pris 

Er det stor forskjell mellom den eldre og nye modellen? Er den verdt 1000kr ekstra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikskon skrev (2 timer siden):

Kan nada om soveposer, men for meg som ikke har nyere slikt og fryser en del. Er dette en såkalt no-brainer?

(nei, skakke campe ute på vintern)

  • Like 1

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Elverum skrev (2 timer siden):

Er dette en såkalt no-brainer?

Har en sånn. Veldig varm og god ned til et par minus. Om noe litt tyngre enn de letteste dunposene for 3-sesong bruk men også mye billigere... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slit1 skrev (På 19.8.2024 den 16.11):

Er det stor forskjell mellom den eldre og nye modellen? Er den verdt 1000kr ekstra?

Bedre passform og tre lommer bak er det jeg har funnet ut. Passformen til Perfetto RoS var noe trang over brystet, som var grunnen til at jeg solgte min i sin tid.
 

Lommemessig har jeg en 7mesh-jakke i samme stoff med to lommer og jeg hater den jakken. 
 

Verdt 1000kr mer? Det er det nok ikke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...