Gå til innhold

Røverkjøp og gode tilbud


Akaly

Anbefalte innlegg

olve skrev (14 minutter siden):

Har du (eller noen andre) erfaring med dette? Kunne tenkt meg noe å ha noe til å vaske sykkelen i. Spørs om mitt Biltema-stativ blir til bod/utestativ i så fall.

Jeg har det ja. Fungerer helt fint. Kjøpte det etter positive erfaringer på gamleforumet.

  • Like 2

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RoyE skrev (1 time siden):

Nevermind, fant det ut. Takk! Har nettopp kjøpt disse, så håper XXL vil kreditere mellomlegg. 

Fullstendige vilkår

XXL Reward Days 18.4-21.4 2024

 

-25% på nesten alt* når du handler for minst 499,-

*-15% på alle* sykler, el-sparkesykler & sykkelruller, Oakley, Ray-Ban, Polar og Thule. Gjelder for deg som er eller blir medlem i XXL Reward i kampanjeperioden 18.–21.04. Kupongen kan ikke kombineres med andre tilbudsvarer og gjelder ikke Norrøna, ASICS, Garmin, GoPro, utvalgte produkter fra Bauer, sportselektronikk (multisportklokker, sykkelcomputer, pulsmålere, kamera, GPS/hundepeilere), bestillingsvarer, trykte produkter eller allerede kjøpte produkter, ammunisjon, optikk, lisenspliktig våpen, verkstedtjenester og gavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mralfred skrev (6 minutter siden):

Fullstendige vilkår

XXL Reward Days 18.4-21.4 2024

 

-25% på nesten alt* når du handler for minst 499,-

*-15% på alle* sykler, el-sparkesykler & sykkelruller, Oakley, Ray-Ban, Polar og Thule. Gjelder for deg som er eller blir medlem i XXL Reward i kampanjeperioden 18.–21.04. Kupongen kan ikke kombineres med andre tilbudsvarer og gjelder ikke Norrøna, ASICS, Garmin, GoPro, utvalgte produkter fra Bauer, sportselektronikk (multisportklokker, sykkelcomputer, pulsmålere, kamera, GPS/hundepeilere), bestillingsvarer, trykte produkter eller allerede kjøpte produkter, ammunisjon, optikk, lisenspliktig våpen, verkstedtjenester og gavekort.

Man kan sikkert kjøpe nye på tilbud og returnere nytt hjulsett som den gamle ordren med 100 dager åpent kjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerts skrev (På 18.4.2024 den 9.41):

Man kan sikkert kjøpe nye på tilbud og returnere nytt hjulsett som den gamle ordren med 100 dager åpent kjøp. 

Eller man kan kjøpe nye og returnere dem som de gamle kanskje?

Edit: Som jeg ikke ville oppfordret til, med mindre man eventuelt sjekket med XXL først.

  • Like 1

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baroudeur skrev (2 minutter siden):

Eller man kan kjøpe nye og returnere dem som de gamle kanskje?

Det var det jeg mente. Brukte hjul har bare fornøydgarantien, som innebærer bytte i samme kategori uten å få tilbake mellomlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, olve said:

25% på nesten alt på XXL, inkl. de nye "forumhjulene" fra Nextie. Plukket opp et sett selv.

Shit! Nesten så eg må kjøpe eit par, sjølv om eg ikkje har så mykje bruk for dei! Kan bruke dei til vintersykling, kanskje 😄

EDIT: Ser ut til at eg fekk dei siste. Om nokon har desperat behov for dei, så er det greit 🙂

Endret av torhovland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man kan leve med profil 39/44 i stedet for 49/54 - og få 70 gram lavere vekt på kjøpet - er Nextie Allroad et ypperlig alternativ. 

Det er ifølge spesifikasjonene kun høyde på profilen som er forskjell mellom de to modellene.

Med like bred felg - indre bredde 24 mm og ytre bredde 31 mm - og like komponenter for øvrig, er begge hjulsettene egnet til landevei så vel som blandevei, brostein og grus. 

Og profil på rundt 40 mm er ansett som allsidig også i ritt, og gjenfinnes hos f.eks. 303 Firecrest.

ARX-felgene på begge hjulsett er av Nextie kategorisert som Allroad (derav AR) på grunn av bredden. For spesifikk gravel-bruk, tilbyr Nextie de enda bredere GRX.

Betegnelsene "Race" og "Allroad" synes altså å være gitt av markedsføringshensyn. 

I skrivende stund 10 eksemplarer igjen av hjulsettet, kanskje fordi kundene tror det er gravel-hjul 🙂

Endret av Sepeda
  • Like 4

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra min side. Ingen refusjon for min del. Jeg kan returnere de om de er ubrukt, få penger tilbake og deretter bestille på nytt. 
Ikke er hjulene ubrukt, de står på sykkel satt opp slangeløst, så dét løpet er kjørt. Sånn er det. 
 

Jeg ser @Sepeda har nevnt det, men all road-versjonen er strålende landeveishjul. Jeg har satt dem på min nr to sykkel Canyon Endurace, og det er vanskelig nå å kalle den ‘nummer to’. Hjulene er såpass gode at tanken om å bytte ut 303s på Ultimaten min har streifet meg. Å få så gode hjul til denne prisen man kan få dem til nå, med norske forbrukerrettigheter med på kjøpet, gjør dette til et virkelig løp-og-kjøp-tilfelle. 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, baroudeur said:

Stemmer. Får heller glede seg over de som gjorde et ekstra godt kjøp, som virker å være en del ettersom hjulene nå er utsolgt.

Skal ikke se bort i fra at de kommer på lager igjen, da de som har kjøpt de siste 100 dagene effektivt har prisgaranti mot prisreduksjon ved å gjøre som dere foreslår - så fremt de er på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olve skrev (38 minutter siden):

Skal ikke se bort i fra at de kommer på lager igjen, da de som har kjøpt de siste 100 dagene effektivt har prisgaranti mot prisreduksjon ved å gjøre som dere foreslår - så fremt de er på lager.

Jeg ville nok ikke foreslått å gjøre det, men påpekte at det var en mulighet for å sikre seg mellomlegget. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt til veil. pris 🚵‍♀️

Vive le forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om folk bestiller Nextie Allroad så det blir utsolgt, så jeg slipper bruke kvelden min på å vurdere nye hjul til sykkelen.

Får late som at det hjulsettet ikke vil gi min Rondo Ruut et nytt liv, selv om selger sa hjulene som fulgte med sykkelen ikke var tidenes og kanskje det første som kunne byttes..

Passer de i det hele tatt til min fossile Rondo Ruut AL1 2020 og 40mm dekk?

kr 7 874,25 kr.. ikke at jeg har forsøkt å legge det til handlekurven eller noe.

  • Haha 3

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg trengt karbonhjulsett, hadde jeg lett gått for det Nextie Allroad-settet. Dessverre har jeg fra før...

Røyk imidlertid på et par kjeder, noe verktøy, en shorts og denne jakka som kanskje var den beste dealen jeg fant, den kosta rundt 2500 for et par år siden og med rabatt nå ble den kostende rett i overkant av 500,-. Takk for tips om rabatt!

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode alu-hjul, og selv om prisen er bra, klarte jeg ikke rettferdiggjøre å bruke såpass stor sum når annet krever sitt, men tusen takk for tips om jakke, den hadde jeg oversett, og fikk sikret meg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...